Selasa, 14 Julai 2009

TERKINI DARI MANEK URAI



JAMBAN-TAN AL-MALIKUL SEMBAB


AL-MALIKUL SEMBAB SEDANG SIBUK MENCARI JAMBAN-TAN
JAMBAN-TAN INI HILANG ENTAH KE MANA
SATU MALAYSIA SILA CARI
DIMANA JAMBAN-TAN INI?




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Sembab umum jambatan
Undi BE End Naik syurga
Undi BE End Masuk jamban-tan
Royalti minyak yang diminta
Oleh rakyat Negeri Kelantan

Mat Sembab tak tahu kemana
PM Najib tak datang tiba
Tuan Musa...Najib tak iktiraf
Manik Urai langsung tak indah.

Menjelang 14 Julai
Manik Urai tolak be END
Tuan Musa temuinya END
Akhirnya bercerai berai.

Undilah PAS
Tolak be END.

jawa peranakan berkata...

Jangkaan awal keputusan Pilihan Raya Kecil N14-DUN Manek Urai : Barisan Nasional berjaya mengekalkan kekalahannya..

Tanpa Nama berkata...

Tak kisah dengan Jamban Al-Malikul-Al-Sembab kerana aden yakin Manik Urai akan dimenangi oleh PR melalui PAS. Kalu tekaan den salah rela den dikutuk.
Asas aden adalah selama ini Manik Urai tu adalah milik PAS kecuali pada tahun 2004; Semasa kempen tak nampak yang UBN dapat sokongan tambahan yang original seperti yang kita lihat melalui media; Najibpun tak jengok langsung; UBN tak ada modal yang boleh memikat orang Manik Urai, semua modalnya dipatahkan oleh PR dan Al- Sembab sebagai Ketua Pengarah Pilihanraya tak ada apa yang istimewa yang boleh merubah pengundi tegar PAS di sana. Cerita pusing-pusing Najib dengan gula-gulanya kepada golongan tertentu tidak sedikit menyentuh orang Manik Urai, terlalu jarak untuk mempengaruhi orang Manik Urai, Najib syok sendiri aje.UMNO dah betul-betul benggong tak tahu apa lagi yang boleh ia menang undi, pacingan rasuah seperti membuat JAMBATAN/JAMBAN ke tak jalan, khutbahnya di kempen tak siapa nak dengar.
Jadi tunggu apa yang akan dikatakan oleh Najib selepas dapat berita UBN kalah. Ingat ini round ke-6 di Semenanjung! Mungkin Najib akan berkata" ini berita di luar dugaan!"

Dunia Firdaus berkata...

Keputusan awal boleh didapati di semua blog sehari sebelum pengumuman jamban-tan yang tak tentu buat lagi. Mengikut laporan terus menerus jamban-tan yang dijanjikan hanya boleh dikotakan dengan undi. Maka BN terus mengekalkan kekalahan dan jamban-tan tinggal kenangan.

sang kegelapan berkata...

woi..busukla orang manik urai nk lalu..dh namenye jamban-tan!! hahahaha..mmg busuk pn sebab kene menang dulu baru nak buat..pe salahnye kalah pun buatla..apela bodoh pnye pemimpin leh janji camtu plak..name je pemimpin..tapi otak tarak pakai!!