Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Disember 2012

TUKAR TIUB MENGUCAPKAN SELAMAT DATANG TAN SRI MUSA HASAN


 

KOMENTAR TUKAR TIUB
musa hasan membatalkan sidang akhbar di bangkok
mengikut iklan FOREIGN PRESS CLUB THAILAND
musa akan memberikan  satu sudut baru tentang kes altantuya

kes ini melibatkan najib
melibatkan razak baginda

apa sudut baru yang diketahui oleh musa
masih belum diumumkan

tapi yang saheh musa hasan
telah membuat sidang akhbar minggu lalu
musa berkata : bahawa ada  politikus campur tangan 
dalam kerja-kerja polis

apa makna ini?

kes apa?
politikus mana?
apa dokumen yang ada pada musa?
adakah ini dokumen yang ada pada kj?

semua ini adalah tanda-tanda
bahawa benteng tembok 
united malays national organisation sudah pecah
akan terbarai tidak lama lagi


aiz Teks: A A A

Musa Hassan bakal dedah peranan pemimpin Umno dalam serangan fitnah

(Oleh Masdar Wahid)
KUALA LUMPUR 5 Dis: Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan akan membongkar satu lagi pendedahan di Shah Alam dalam masa terdekat berhubung peranan pemimpin tertinggi Umno dalam serangan fitnah.
Perkara itu dinyatakan Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamed Azmin Ali pada Ceramah Merdeka Rakyat di Dataran Sharuddin, Batu 8 1/2, Gombak Utara malam tadi.
Beliau bagaimanapun tidak memperinci tarikh pendedahan itu.
Ahli Parlimen Gombak itu menyifatkan pendedahan tersebut sebagai petanda Umno BN berkubur pada Pilihan Raya Umum nanti.

JENG JENG JENG

JENG JENG
JENG
kah kah kah.... INI PERKEMBANGAN TERBAIK.... kah kah kah..

kah kah kah.... INI BERITA TERHANGAT.... kah kah kah..

kah kah kah...INI TALI GANTUNG UNTUK GEROMBOLAN... kah kah kah...

kah kah kah... INI AKAN SELAMATKAN SIRUL DAN AZILAH... kah kah kah




------

13 ulasan:

Tokwan Pencen berkata...

Tok mati mati kata TS Musa tak terlibat dgn mana mana parti politik, tiba tiba Azmin Ali kata pendedahan baru dari TS Musa.
Tapiiii... tak pa lah TS Musa TERUSKAN, Tok sokong kamu, moga Malaysia terlepas dari cengkaman "Syaitan Yang Dikenali"

Tanpa Nama berkata...

1.ko ni tua saja bhaii!!ada musa sebut kes altantunya!!ada musa cakap tentang najib terlibat dalam kes altantuya!!
2.hari tu ko cakap najib akan didakwa diperancis!sedangkan tak dak kes pun!!ini disahkan sendiri oleh tian chua di parlimen!!
3.kalau ko ada bukti yang sahih!!barulah ko boleh cerita bhaii!!
4.sama jugak dengan kes rais yatim!!datuk rocky dah kena saman dengan si rais yatim!!
5.siannn jugak dengan ko!!nanti tak larat jawab kes fitnah ko di"sana" nanti!!

Tanpa Nama berkata...

inilah masanya Musang Hasang nak cuci balik dosa usung tilam kepada anwar dan rakyat..

gua jumpa dia slalu kat market old town jalan othman.. mungkin kali ni dia sudah insaf dan jadi kuat macam polis pencen..

Tanpa Nama berkata...

sila tanya diri
munkeee nazri kata
tak ada laporan polis
maka tak ada siasatan
keatas peniaga lendir yang bernama musa hasan

sila tanya diri
esok kalau ada laporan polis
apakah akan ada siasatan

pundeeek
towkay lendir ini
akan terus melendir
kah kah kah


1.ini kenyataan ko tentang musa hassan!ko dah lupa ke bhaii!!
2.kalau ikut tafsiran ko diatas!!ko boleh percaya ke pada musa hassan!!peniaga lendir!ketua gangter!!

Tanpa Nama berkata...

Poliskan anjing kerajaan??...takkan la tak malu nak terima polis...macam ludah ke langit jatuh ke muka sendiri..

Tanpa Nama berkata...

Mulut azmin ni jenis tak tau diam.
Benda belum berlaku pun nak kecoh.
Lepas ni kalau musa hasan tarik balik kenyataan, konar baring 180 darjah, tak ke malu weh....

Lain kali kalau nak cakap biarlah benda tu meletup dulu bhaiii!! Biarlah heboh 1 negara baru ulas bhaii!!

bangang!!
dia ingat musa hasan nak masuk PKR ke!

Madie Abdul Halim berkata...

bleh caya ke kat Musa Hasan ni?
Wa kurang yakin sbb dia ni dulu balaci Madey yg dok usung tilam keluar masuk mahkamah, berkomplot dgn Ghani Patail mengenakan Anwar..

Tanpa Nama berkata...

kiwak lahhh musa hassan masa KPN tak nak buka mulut... skang ni dah bekas bukak seluar pun belum tentu BN takut

Gedung Rakyat berkata...

salam,

sesiapa yang ingin dapatkan baju HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT,

boleh order sekarang,

sila lawati blog GEDUNG RAKYAT.

http://gedung-rakyat.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

DIDI KOTA BELUD berkata...

ini juga untuk menyelamatkan reputasi musa hassan yang tercemar teruk dan dipulaukan oleh penduduk bangsar....yaaaa...win win situation lah katakan....?

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak bongkar, bongkar ajelah. Nanti jangan last minute batal pulak.

Tanpa Nama berkata...

MUSANG SYAITAN ni nak bertaubat?
kah...kah....kah....
syaitan tak akan bertaubat....

Tanpa Nama berkata...

ko ni mmg ketinggallan la bro..tu lah asyik dgr citer sbelah pihak je..aku syorkan ko baca ler harakahdaily.com hari hari ko baca nnti ko fhm ler..