Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Januari 2013

WASPADA UNTUK SEMUA - INI FAKTA TEPAT



KOMENTAR TUKAR TIUB
kenyataan ahmad maslan adalah tepat
ini bukan ramalan
ini memang fakta
ini bukan propaganda
ini hakikat

united malays national organisation akan menang
dalam pru13 ini

bukan kerana sokongan
tapi kerana menipu undi

kerajaan hari ini adalah kerajaan haram
pada pru 2008 pakatan rakyat
mendapat kelebihan undi di semenanjung
united malays national organisation hanya 
menang di sabah dan sarawak

di sabah telah di buktikan 
gerombolan menang dengan undi hantu

maka kerajaan hari ini adalah kerajaan tipu
kerajaan hari ini adalah kerajaan haram

dalam pru13 nanti gerombolan akan menang
kerana semua rancangan menipu telah diatur

projek sabah mula tahun 94
gerombolan menang besar tahun 95
template sabah telah di bawa ke terangganu pada tahun 2003
hasilanya gerombolan memang besar di terangganu tahun 2004

template terangganu di bawa ke selangor pada tahun 2009
hasilnya 134,000 pengundi tidak diketahui asal usul mereka
ini samalah saperti yang berlaku di sabah

selangor akan jatuh!

TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA 


KUALA LUMPUR, 25 Jan — Pemimpin Umno dan MCA menjangkakan sokongan padu kepada Barisan Nasional (BN) dalam apa yang mereka katakan sebagai usaha kerajaan memerangi rasuah walaupun tinjauan terkini daripada Universiti Malaya (UM) menunjukkan isu integriti akan menyebabkan parti pemerintah itu hilang sokongan.

Sejumlah 78 peratus daripada saiz sampel 1,409 pengundi mengatakan, integriti dan salahguna kuasa pemimpin BN memberi kesan kepada sokongan pengundi dalam pilihan raya umum, menurut tinjauan terkini dikeluarkan dua hari lalu oleh Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (UMCEDEL). Akan tetapi pemimpin BN tidak merasa gelisah.

“BN akan menang majoriti dua pertiga, lebih baik daripada 2008,” kata Ketua Penerangan Umno  Ahmad Maslan (gambar) kepada The Malaysian Insider melalui kiriman pesanan ringkas.

“Yang penting kerajaan dan parti sudah dan akan perangi rasuah. Dalam GTP (Program Transformasi Kerajaan) dan NKRA (Bidang Keberhasilan Utama Negara), jelas usahanya,” tambah beliau merujuk kepada inisiatif Najib Razak untuk memerangi rasuah dan mengurangkan jenayah.

TIPU PILIHAN RAYA
TURUN JALAN RAYA


-----

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GTP- Gerakan Tipu Pengundi

paya datok berkata...

BN nak menang jugak? 2/3 parlimen?
Kami pun bersedia turun ke jalanan!!!
Org totok lu boleh tipu lan oi.

DUlu mak pak aku beli barang dapur penuh troli rm100 je.
Tadi aku pi beli barang dapur separuh troli rm670.
Celaka bn. Celaka umno. Celaka rasuah.

Tanpa Nama berkata...

Pada firasat aku:
1.Selangor akan jatuh kepada BN tapi negeri2 lain akan jatuh juga kepada PR.
2.Najib akan memegang jawatan sebagai Ketua Pembangkang.
3.MCA dan MIC masing-masing akan memenangi tidak lebih daripada 3 kerusi parlimen.
4.Undi Dap dan Pas akan naik mencanak tetapi undi PKR tidak jauh berbeza dengan 2008.
5.Anwar akan menjadi PM pada Jun 2013. Hadi Awang akan jadi TPM.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

haiya...macammana mau pelang lasuah....tukang pelang itu bunuh olang....haiyaaa....macam mana mahu bukiti...bukiti sulah padam...kalau tuluh tuluh saya salah...kalau leepak tuluh apa pasat liam....haiyaaa...ini macam oh wa minta tolong sama Tuhan Allah kasi tunjuk itu kebenalan....kebenalan mengatasi kebatilan....haiyaaa.....mau beliaga pun susah...haiyaaa....hilup pun susah,mati pun susah....hilup mau teljun pokok,mati pegang bendelaaa......PUTUT HARAPAAAAANNNN......

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

DENGAN INI MAJLIS YANG MULIA MENJEMPUT TUN MASLAN AHMAD,MENTERI BESAR JOHOR UNTUK MERASMIKAN MAJLIS ...DIPERSILAKAN TUN......HEHEHEHEHE.....GUN IT MEN MELOPONG DALAM MIMPI...TUTUP SIKIT MULUT TU NANTI MASUK KATAK KING......HEHEHEHEE

Tanpa Nama berkata...

confirm amino tipu...

Tanpa Nama berkata...

selangor pasti jatuh di tangan gerombolen dengan jalan tipu...tipu...tipu...

Tanpa Nama berkata...

saya yakin sepenuhnya BN masih lagi akan memegang kerajaan selepas PRU13.lihat lah sahaja bagaimana sokongan rakyat kelantan semasa kedatangan PM tempohari.berapa ratus ribu yang datang?rakyat kelantan yang datang,iklas tampa ada apa apa paksaan.tampa ada arahan dari jabatan jabatan dan rombongan.HKR pun x dapat menandingi sokongan rakyat kelantan.kah. . kah . . kah

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah.. Tipu r kalau berani.. Kali ni rakyat bangkit kalu mu tipu pulok. Tentera Rakyat akan humbam puok mu.. Ingat.... Ini janji kami.. Jangan Tipu PRU13.. Kami akn turun ke jalanraya... Hasut.hasut.hasut.. Jangan dok hasut... Hidup Rakyat... Kih.kih.kih.....

Tanpa Nama berkata...

Sekarang yang perlu bukan melawan Umno atau Bn tetapi menelanjangkan SPR.

Bagi SPR cuak dan terketar2 untuk menipu. Jangan biarkan SPR menipu kita demi memangkan parti atau individu tertentu.

Kasi bersih SPR.

Agong/Sultan/Raja kalau kamu mahu dihormati sila jalankan tangungjawab kalau tidak rakyat akan bangkit memecat kamu.

Tanpa Nama berkata...

Apalah mat maslan ni, Nak tipu pun katalah nak tipu. Dahlah muka macam lembu,otak pun macam taik lembu. cakap saja BN nak menipu, tapi lu ingat rakyat bodoh ke?BN akan kantoi kalu cuba nak tipu, sebab bila Parlimen bubar, pilihanraya takkan jadi serentak!Padan muka!

Tanpa Nama berkata...

Btol. Byk han2 trima kad ucpan thn bru pm d sgor

kitulmaya berkata...

Ingat Motto TT
SPR TIPU PILIHANRAYA,
RAKYAT TURUN KE JALANRAYA