Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Mac 2013

SANDIWARA AL -LAHAD DATU MASUK BABAK KE TIGA



 INI  PENGARAH BERSAMA
SANDIWARA 
AL- LAHAD DATU
PUNCA PERANG LAHAD DATU
peristiwa ini semua bermula dengan sikap tamak ketua umno kampung sungai nyamuk lahad datu yang merupakan warganegara penyu. beliau menuntut kawasan tanah yang dimajukan felda. tapi dia kalah dalam perbicaraan di mahkamah.

 selepas kalah, dia mengundang suku sakatnya dari seberang untuk membalas dendam. sekarang inilah jadinya. orang sabah on MAYAT SIAPA SEBENARNYA INI?
Anonymous
on 3/7/13



 TAK KENA GARI 
Cain mmamat tu...nasib baik tak kena gari.....terbarailah teory aku tentang sandiwara ini...thank tt......kou menghuraikannya........semiotik betul.....ini mesti gerila yang selalu pau rokok kalau minum BAHAR ( tuak kelapa merah ).....itu sebab kena petik oleh yang kena pau tu...puas ati dio kalau minum peteng ni...kaki pau sudah masuk dalam....heehehehe...aman damai minum BAHAR (kalau minum dua gelas...berdengung )

 malam ni denga rokok wismelak....hehhehee......polis ni tangkap bayang bayang....huyooo....susah kerja tu...kena kursus kat pentagon baru boleh tangkap.....patutlah rm 100 ribu sesenang je dan memanjang masyuuuukkkk derma untu mangsa penganas....kayalah lepas ni.......satu teory lagi tt.....ini mungkin.........

polis tidak menxapat kerja sama orang kampung...jadi mereka menangkap main rambang saja........tengoklah sendiri.......dalam tangkap ada kempen.....behhehehehehehhhe..... on PERANG DAN ILMU SEMIOTIK
DIDI KOTA BELUD
on 3/7/13

 SEMUA SALAH ANWAR IBRAHIM
Semua ini adalah salah Anwar Ibrahim. Jika tak ada Anuar Ibrahim..maka amanlah 1Malaysia.. Anwar ada bapak segala ajen segala keburukan.. Lagi aman Mahathir merembat,..lagi aman Najib merembat dan membunuh bersama suaminya.

 Tanpa Anwar Ibrahim, 1Malaysia akan makmur dan aman damai. Kerana Anwar Ibrahimlah kes Lahad Datu terjadi. Pagi tadi gua berak pun, kerana Anwar Ibrahim jugak. Muka keling eee Penang kelam legam pun, kerana Anwar Ibrahim jugak..kahkahkah.. on AWAS! MANGSA -MANGSA SATU MALAYSIA
Anonymous
on 3/7/13
 DEEPAK BALA
ALTANTUYA
CERITA TUTUP
INI SATU SANDIWARA
Plot Sabah ni agak meragukan so tu ramai rasa macam sandira terancang.. Ala kalau orang kena tipu pun bukan orang tahu.. askar ni ikut arahan ketua je.. ketua pun ikut hati budi ntah2 kena main sultan sulu & najib pun bukan diaorang tahu.. atau najib saja umpan sulu ke sabah memula janji itu ini kemudian mungkir janji bila sulu marah menceroboh atau tagih janji mula la gerakan askar..

 Sapa la nak berlakon dan bersandiwara kalau tahu nyawa mereka akan hilang gila apa.. so nak mengerakan drama kena pandai bangkitkan dan gunakan puppet ni la.. Ingat Amerika kuasai dunia dia habaq sesiap ok korang mainkan watak ni korang mainkan watak ni.. 

nanti aku serang ko ko kena korbankan askar ko macam tu? hehe.. Persoalan siapakah mastermind yang mengerakan dan dan sedang memeprmaikan mereka ni? Najib? Mahathir? atau agen CIA?KGB? atau illuminati? freemanson? Order baru dunia? on SANDIWARA AL-LAHAD SENYAP KAN CERITA BALA
Anonymous
on 3/7/13

------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat filem certa perang pun macam certa pergi pejabat.7 pagi siap sedia break tengahari 4.30 petang dah menang boleh punch kad .esuk tunjuk gambar palsu .MENTERI PULAK TU MENTERI OTAK TEMPURUNG CAMPUR OTAK UDANG.TAK RETI JAGAN BUAT FILEM

Tanpa Nama berkata...

Buat fatwa... Mati syahid...
Senang dapat masuk syurga
Syurga itu hak sape?
Sape kita nak tentukan..!
Allah yg akan tentukan syurga neraka seseorang

Jadi jangan campur urusan Allah SWT pula kerana duniawi...

Tgk sape ulama atau mufti yg kuasanya melebihi Allah..?
Ada berani

azmie berkata...

sandiwara ka jadah apa pun, jgn lupa:
pengundi pos bole daftar slepas palimen bubar kata spr
jgn lupa: di sabah ada 7 batalion askar, tak msk polis lg

Tanpa Nama berkata...

mat mongol menambah 5 batalion untuk menjaga di sabah. jika ditakdirkan PRU berlangsung nanti, bagaimana dengan undi pos 5 batalion ini? mohon pencerahan.

Tanpa Nama berkata...

Ini semua mesti agen hartanah, agen insuran, agen pembantu rumah, agen 007 punya keja la ni.

Kahkahkahkahkah

Ramon berkata...

Najib jadi kalangkabut. . . nak rampas Kelantan,Penang,Selangor, Kedah. . . .nak selamatkan Sabah, Johor pula buat hal last last mati meragan macam tu je.

Tanpa Nama berkata...

Persoalannya skrg geng sulu tu dtg bawak senjata masuk Sabah atas sebab apa????
Pelbagai versi ada nampaknya...yg penting sebab apa diaorg dtg? Setiap sesuatu yg berlaku mesti ada puncanya...punca itulah yg kita kena cari...

Tanpa Nama berkata...

Pakatan ada haran nak menang! Tetapi yang membuatkan Pakatan akan kalah nanti adalah orang-orang seperti TT yang gagal untuk membaca mood rakyat. Lagi banyak TT tulis yang Lahad Datu ni sandiwara, lagi ramai orang akan meluat pada Pakatan.

Lihat kes Tian Chua sudah lah. Sampai sekarang tak ada seorang pon pemimpin Pakatan, baik dari PKR sendiri mahupun PAS dan DAP yang datang membela Tian Chua sebab mereka tahu yang melabelkan Lahad Datu sebagai sandiwara hanya akan menghilangkan undi rakyat khususnya undi orang Melayu (sebab yang terkorban semuanya adalah askar Melayu/Bumiputera).

Silap haribulan TT ni sebenarnya adalah agen UMNO untuk mempengaruhi kita semua untuk membuat strategi yang salah!

Yang kesiannya sekarang adalah Tian Chua, kawan baik TT yang terpaksa menghadapi serangan dari BN secara bersendirian!

Tanpa Nama berkata...

EH MAMAT TANPA NAMA 8 MAC 2013 9:11 PG. LU PUNYA SWING KAN LAPUK LA!! LU TAKYAH NAK SWING2 BAGAI LA. ENTAH APA2 LU NIE. LU INGAT SINI TEMPAT UMNO KE? NAK MAIN TIKAM2 BELAKANG?! WTF LU NIH!!! TIAN CHUA TU GENTLEMAN. DIA TAHU UNDANG2. SEBAB TU DIA BERANI.. TAKYAH NAK BACKUP2 SUARA2 LATAR DAH.. DAN YG PASTI TAK PERLU KUMPUL PULUHAN NGO SEMATA2 NAK HANTAR MEMORENDUM. LAST2 YG DTG 2-3 KETUL PARASIT. KESIAN.