Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Mei 2013

PENCERAHAN DARI PEMBACA


JELAS DILIHAT
KEBARUAAN

HAKIM KOREK KOREK KOREK

Kalau penipu telah menipu seseorang kemudian penipu itu memberitahu pada mangsanya... Kalau kamu nak tangkap aku buat laporan polis dan dakwa aku di mahkamah.....? Apakah ada penipu yang telah menipu seseorang kemudiannya secara suka rela dia serahkan tengkoknya untuk dirantai ?

 Kenapa Najib begitu yakin mencadangkan kepada parti Pakatan Rakyat supaya membawa kes tipu pilihanraya ke mahkamah ? 

Jawapannya mudah saja... Hakim dalam mahkamah itu masih dalam cengkaman "Lingam korek....korek...korek..." Takkan orang Perak dah lupa bagaimana mahkamah rayuan memperbodohkan Nizar bekas menteri besar Perak...?

 Cadangan Najib dan timbalan pengerusi SPR tentang penipuan mereka kemahkamah tidak lain hanyalah untuk meremeh dan memperbodohkan Anwar Ibrahim dan anak Malaysia. Kalau tanya Adnan Pahang.... Pasti dia berani potong telinga kalau Pakatan Rakyat boleh menang dalam perbicaraan itu..... on # TIPU # TIPU # TIPU - SEMUA KENA TIPU

Add caption

------

11 ulasan:

مهمد شفاريز berkata...

Kami warge perak takkan pernah melupekan bagaimane hakim mahkamah rayuan memperbodohkan ds nizar...


Plz support my new blog
Che'en punyer

Tanpa Nama berkata...

Tapi pada pandangan aku,membawa kes ni ke mahkamah sekurang-kurangnya mencerminkan juga la sedikit usaha walaupun tak seberapa daripada nak dibandingkan dengan segelintir puak dalam parti PAS tu yang terus nak redha tak tentu hala dan tak semena-mena seperti yang kita telah lihat dalam hal ni..penyudahnya,berkuasa la BN sampai kiamat,tipu la sampai kiamat,"puak tu" terus la berzikir "redha,redha,redha" sampai kiamat la kena kencing..dah biasa kalah tapi kalau tak ambil pengajaran dari kekalahan perjuangan apa macam ni?,perjuangan untuk kalah sampai kiamat?,SELAMANYA?

Tanpa Nama berkata...

aku setuju jugak bawak ke mahkamah.. ada laa jugak usaha, walaupun dah tau keputusan nanti berpihak pada BN.

err.. akupun setuju jugak kalau nak turun ke jalanraya ramai2 :)

DIDI KOTA BELUD berkata...

dio mcm satu orang ni...kena tangkap sebab konkek lembu dio hari hari.....mangkukan pun jatuhkan hukuman...sebelum hammer down...si tuan lembu di suruh bela diri sebab lawyer duit duit duit tak mau defend dio....soalan tuan lembu yang amat amat agung pun berkumandang.....TUAN HAKIM......LEMBU SAYA PUNYA....SUSU LEMBU SAYA PUNYA....DAGING LEMBU SAYA PUNYA....KULIT LEMBU PUN SAYA PUNYA.....APA........?.....INI PUKIIII LEMBU KERAJAAN MALAYSIA PUNYA KAH......?.....HEHEHEHEHEE...MAKA SEMUA MANGKUKAN MANGKUKAN YANG PEGANG TUKUL PUN ON THE SPOT MATI KAT SITU JUGA...MUDAH MUDAHAN......KAKAKAKAAAAAKAKAH........

Tanpa Nama berkata...

konsep REDHA tu adalah benar...teori yg redha sebenarnya adalah :
1)9/5 : keputusan PRU13 tipu Keluar...syukur dan redha atas usaha yg telah diusahakan...
2)10/5 : lawan lg.......syukur dan redha untuk segala2...
3)lwn lg sampai GEROMBOLAN lingkup....redha lg...

maksudnya syukur da redha adalah sepanjang masa.

Tanpa Nama berkata...

Itulah sikap yang da dalam gabungan PR tidak satu hati untuk berjuang sebabnya satu kesenangan dan hidup selesa,pada individu yang berfikiran sebigini elok lah jangan berparti, sebab jika berparti kita kena berjuang untuk mengakkan kebenaran tidak kira apa parti sekali pun,jika hari ini depan mata kita BN telah menipu rakyat ,adakah kita orang berparti hendak duuk diam berpeluk tubuh dengan membiarkan rakyat menanggung segala kepayahan sedangkan kita berada delam keadaan kemewahan dan selesa bersam keluarga, apakah ini yang kita hendk berjang hanya untuk periok nai kita saja. ingatlah kita hanya akan selesa selama 5tahun saja, jia baik sumbangan kita eloklah kenangan dari rakyat dan jika buruk kerja buat kta lihatlah bagaimana mantan PM Mahadey dikutuk oleh Mayarakat Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Dua orang tua ini kalau bergambar mesti tersengih-sengih, macam kerang busuk. Nak menunjukkan Ada aku kisah. Ya Allah aku berdoa dan tak berputus asa padaMu untuk menurunkan bala pada dua orang ini dan kuncu-kuncunya.

Tanpa Nama berkata...

Bawa sahaja keputusan tu kepada Barrack Obama, pastinya rakyat jauh lebih percaya dari menyerahkan nasib mereka kepada Najeeb. Apa bezanya kalau memiliki pemimpin yang hanya tahu menipu dan menjual negara berbanding membawa masuk kuasa luar untuk mengadili kita?

Terbukti pemimpin kita jauh lebih jalang, korupsi dan hina melebihi negara kafir yang lain. Oleh itu jangan percaya kepada pemimpin UMNO/BN.

Tanpa Nama berkata...

Mahkamah dah jadi macam wayang kulit pun ade..
Drama telenovela pun ade..

jadi nak caye cam ne??
Hakim ngan tukul nye..
Hakim pencen ngan transformer nye..
ISHHH..oOh MALAYSIA KU..
dan macam zaman batu aku rasa..
makin bangang lak..

Tanpa Nama berkata...

org2 pas jgn ingat sebab sarban besar boleh ckp suke hati..kau ingat ko sorang je bole online dgn tuhan org lain xble..pas skarang ni nasib baik ade nik aziz mat sabu khalid samad n endorgan team yg lain kalo harap geng2 alazhar jordan jd mcm pas zmn asri la..wei skarang nak pemimpin yg action..bukqn kluar fucwa fucwi...tanye harun taib harun din brape kali depa turun bersih..ingat skit yg undi kamu tempoh hari bukqn hanye genh2 alazhar jordan je..geng2 hard rock cafe pon byk

Tanpa Nama berkata...

Dua anjing ... Pandai jaga tuannya syaitan d kenali...moga2 roh dua ekor ni tak aman d alam kubok nnti...