Rabu, 14 Mei 2014

MACAM MANA BACA UTUSAN MELOYO?




KAH KAH 

KAH

woit..INGAT TAK APA KATA TT....kah kah kah..

kah kah kah..MACAM MANA .. kah kah kah

kah kah...BACA AKHBAR GEROMBOLAN...kah kah



Azmin cadang jawatankuasa bebas pantau pemilihan parti



GEORGE TOWN 12 Mei - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali mencadangkan parti itu menubuhkan jawatankuasa bebas bagi memastikan pemilihan parti yang telus, bersih dan adil.

Katanya jawatankuasa itu perlu ditubuh secara tetap dengan pegawai serta staf yang terlatih dan mereka akan berperanan sebagai 'pengawas pilihan raya'.

Cadangan ini akan dibincang di peringkat pucuk pimpinan pusat bagi tindakan lanjut, katanya kepada pemberita selepas pelancaran Bilik Gerakan Keadilan Bukit Gelugor, di sini hari ini.

Mohamed Azmin mengulas mengenai 12 daripada 22 pemilihan cabang PKR di Selangor yang dibatalkan semalam atas pelbagai sebab termasuk dakwaan wujudnya unsur penipuan dan ketidaktelusan dalam proses pengundian.

Pemilihan yang dibatalkan itu membabitkan Cabang Kuala Selangor, Sabak Bernam, Klang, Kota Raja, Shah Alam, Kapar, Sungai Besar, Subang, Hulu Langat, Hulu Selangor, Sepang dan Selayang. - BERNAMA


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20140512/po_16/Azmin-cadang-jawatankuasa-bebas-pantau-pemilihan-parti#ixzz31UBHcf1r
© Utusan Melayu (M) Bhd 





KAH KAH

 KAH

bila dah kalah

minta ubah

 refree

kah kah kah


--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tiga jenis haiwan yang patut kita sama sama cari tuk buat buat hobi, untuk megurangkan ketegangan semsa sibuk sibuk pemilihan akhir ini..satu katak(froggies),kedua belalang(grasshoppers) dan ketiga sumpah sumpah/ chameleons-mudah bertukar warna kulit dan menyusupi dalam keadaan sekitar dan paling susah untuk di kesan..Jom cari mereka.

Tanpa Nama berkata...

This picture lagi best. See the similarities

http://www.malaysiakini.com/news/262710