.

Selasa, 10 Januari 2017

JENAYAH RASUAH BERTERUSAN



f.book




pemimpin dan pemerintah umno bn depa berani melaku kan jenayah rasuah , penyelewengan , salah guna kuasa , menipu , mencuri , merompak , menyamun , meragut , membunuh dan sebagai nya menindas dan buat zalim kat kita rakyat di bawah ni adalah di sebab kan kerana wujud pihak yg menjadi PENGAMPU & PEMBODEK & PENJILAT & MENJADI TALIBARUT pada si pelaku2 jenayah tersebut .

Sebab itu menteri2 & pemimpin2 umno bn tu depa berani melaku kan jenayah secara terang-terangan dan secara terus menerus melaku kan jenayah2 tersebut tampa ada rasa bersalah & tampa ada rasa malu & tampa ada rasa takut .

Sebab depa tau setiap kali mereka melaku kan aktiviti jenayah tersebut maka akan ada yg akan menjadi talibarut dan barua & pecacai yg ada utk menutup kegiatan jenayah mereka.

ITU PUNCA JENAYAH TERSEBUT AMAT SUKAR DI BENDUNG MALAH IANYA SEMAKIN MENJADI-JADI .
 




--------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rasuah tu jenayah, songlap duit tu jenayah, semua jenayah, tapi penjenayah jadi munkee, jadi piem, bapak polisi takut, makan gaji ngan munkee, kena cium tangan munkee, kena patuh, kena hormat, kena ikut jadi susah lah...polisi akur nak pangkat, jawatan, kedudukan dan paling afdal semua kelemahan bapak polisi tiada tindakan kah kah kah kah....awak tolong saya fan saya tolong awak...mudah je kan...begitulah sandiwara membodihkan segala lapisan dewa dewi dunia berlaku kah kah....apa pun semua jadi kaya raya...semua ada emas ketui ketui enjoy de menjoy sakan kah kah kah mamapoooihhhhhh