.

Ahad, 28 Mei 2017

CHINA MELOROH MASUK GANU






CHiNA
kita tengok la nanti..kot2 ada darah2 wali ke darah2 sunan ke atau darah2 panglima ke darah mat over aka pangnapar ke yg bole pertahankan terengganu..cerita wali2 bagai nak rak, cerita pondok2 berdarah sunan bukan main lagi hebat..kebal la, bole solat kat mekah sekelip mata la..kita tengok apa turunan waris2 darah suci ni bole buat??


MASUK

yg gua tahu cuma haji hadi sorang je yg pandai, yg lain semua tumpang berkaki2 dalam saf dan jubah yg satu..kepandaian haji hadi adalah menerima wang rm90juta dan sehingga saat ni, blum saman sesapa..


GANU

begitu juga janji arwah harun jin,pas akan keluar dari selangor lepas raya, ni dah nak masuk posa pastu raya..sian arwah harun jin, janjinya tidak dipunaikan keluar dari jubah..yg tersimpan dlm jubah hanyala fulus dan pussy.com on 
CHINA MELOROH MASUK
Anonymous
on 5/24/17





-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kasar gurauan terhadap golongan ulamak. Penulisnya mesti ulamak tersohor.

panglimo potaseh berkata...

Gwa penah baca prihal wanita Terengganu melayan cara professional pendatang luar dalam novel aruah Pak Sako The Rolling Stone.

Gwa pun ada baca artikel, gimana aktiviti wanita penghibur yang dipanggil orang bujang di Terenganu. Yang baik nye wanita ini diiktiraf profesyennye dan diterima masyarakat setempat.

Nanti bila cina-cina tua ini datang boleh lah di hidupkan semula profesyen ini .. gwa ucapkan TK pada isteri Rosmah kirna ambik cina-cina tua ni ke Terengganu. Org2 tua senang .. tak sampai 1 minit dah terpancot dan gwa percaya ramai antara mereka setakat jilat2 je.

Tanpa Nama berkata...

Astafirullahalazim yaa rahman lindunggilah aku dari kerakusan makluk bermata unta diatasni

ali along berkata...

Ularmak pas patut dipancung..kaki menipu semua..