.

Ahad, 4 Jun 2017

SIJIL NAK MASUK SYURGA







TATU DI BONTOT
kalo parti yg menerima rm9juta ni bole masuk syurga, agak2 macamne dgn saudi yg membeli senjata USD350bilion utk membunuh warga yemen, mendanai ISIS?agak2 raja2 mulia saudi berapa no siri syurganya?syurga firdaus atau syurga lebih tinggi dari para nabi??
kpd ahli pas, kalo dah ada no siri, sila tattookan no siri syurga tu kat bontot masing2..nanti ketika di alam barzah, bole tunjukkan bontot kat malaikat dgn berkata lu takyah nk soal2 gua, gua ahli syurga..dan malaikat akan kemaluan dgn sendirinya.. on AHLI PAS MASYUK SYURGA
Anonymous
on 6/3/17

SYURGA SYAITAN
masuk syurga allah ke masuk syurga syaitan..barangkali allah sudah buta dgn wang rm90juta hasil dari perompakkan duit rakyat, tu belum termasuk ahli2 pas yg dpt wang dari 1mdb..bagaimana tuhan yg dikatakan maha gah,maha hebat bole menerima agamawan2 yg mejual agama demi kepentingan parti penasihat perompak..atau benarla kata kassim, tuhan sudah mati, yg hidup selamanya adalah wang, fulus dan nikmat pussy.com.. on 
AHLI PAS MASYUK SYURGA
Anonymous
on 6/3/17
BOLEH MASYUUK
hebat betul parti tinggalan arwah nik aziz ni..sehingga syurga pun mereka kuasai..tak sia2 mgaji pondok dgn arwah nik aziz..bole masuk siri dgn no siri ahli lagi..syabas arwah..agak2 anak arwah nik aziz berapa no siri syurga nya?nak tau kot2 no syurga dah kena klon dgn jakim,jais... on AHLI PAS MASYUK SYURGA
Anonymous
on 6/3/17

SIJIL SYURGA
kpd pengundi pas sakalian, dptkan sijil syurga kalian dari penjaga pintu syurga tuan haji kluk klak..diatas sijil akan disertakan no syurga yg bakal anda masuk..bilik mana, pintu mana..udah macam nak masuk rumah urut plak..kalo di negara arab, ada satu negara dimana hotel mneyediakan pelacur2 mengikut no siri pelacur..so takyah nak tengok celah2 lobang..semua no siri pelacur dipaparkan di skrin tv..nak tau negara mana? lu cari la sendiri..ada blonde mata biru.. on
 AHLI PAS MASYUK SYURGA
Anonymous
on 6/3/17





----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat karangan guna perkataan Nasharuddin Mat Isa, Umno, Najib, 1MDB, Pas, Hadi Awang tidak kurang 350 patah perkataan. Nescaya syurga dunia akan kelihatan macam pimpinan Pas sedang nampak sekarang. Kata kunci ialah YAKIN dan SUCI. Acu cerr cuba try test tengokkk..