.

Isnin, 25 September 2017

MINUM ARAK TEPI MASJID





FACE BOOK

KALAU NAK TENGOK PESTA ARAK PERGI BANGSAR LA. ORG MINUM ARAK TERBUKA. TEPI MASJID LAGI. MANA PEMUDA PAS?
Comments
Mukhlis Eddie Berani ke pemuda2 Pas ni bro
Reply
1
12 hrs
Manage
Nasri Jamaludin Lebih baik dari pemuda pan yang diam membisu
Reply
2
12 hrs
Manage
Mohd Hadi Yaacob Dah tu boleh minum.Ingatkan tak boleh minum..kahkahkah
Reply
1
10 hrs
Manage
AAnuar Asere Adli bunyi macam dah kena larang minum dah.... ha ha ha
Reply2 hrs
Manage
Sohaimi Ali Depa lepak regular kat sana kot??






--------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Alim betul DBKL ni ye tak kasik lulus October Fest. Cilaka .. nak tgk orang togok beer, tok sah tunggu October Fest. Lu pergi je Jln Silang, Kota Raya. Lu tengok sendiri berapa ramai Nepal, myanmar, bangla nogok air setan tu depan orang ramai, DBKL tak ambik pot pon. Ini gwa belom crita lagi signboard Myanmar,Bangla,Nepal ..gwa ingat babi lagi alim.

Tanpa Nama berkata...

Aku ingatkan melayu lembik je yang suka tiru orang putih, tiru orang hitam, tiru orang korea, tiru orang arab, tiru feshen pakaian, tiru style rambut, tiru buat rancangan menari, tiru buat pertandingan makan burger terbanyak, tiru cara bercakap, tiru nama perumahan dan seribu satu macam tiru lagi. Rupanya cina kapir makan babi pun suka jugak nak meniru orang jerman pesta mabuk oktoberfest kahkahkah asyik hidu kentut ikut buntot orang lain je bilalah nak betul maju malaysia ni jadi penggerak, pencetus dan pelopor???

Tanpa Nama berkata...

tarak teloq lar......
kalo pegi bangsar mesti kena sangkut????



kena sangkut apa.......lu TAO lar......


he he he he he ...