.

Khamis, 14 September 2017

TERUS KENA PAU






TERUS 

KENA PAU

syukur china pau, amerika pau, singapura pau.... berapa negara lagi nak pau.... mungkin bangla, indon, myanmar dan banyak lagi akan datang... next line jawa jadi piem... kah kah kah... hisam mudin lidah masuk pa chu ching dulu...apa pon kita serumpun kah kah kah 
on NAJIB KENA PAU LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:57 PM



------------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

india tarak pau?

takpe lar.....dah ada capati

Tanpa Nama berkata...

gua pon MAO makan char siew pau"!

Tanpa Nama berkata...

Ada sorang pakcik tua kat kampung aku cakap najib tu bijak berpolitik, sebab tu dia berjaya pau dan berjaya tundukkan usahawan berjaya mcm jho low tu.. hehehe nasib baik la pakcik tu dah tua. Maafkanlah dia, undi dia pun non factor hehehe

Tanpa Nama berkata...

AIYOYO??????


Sejak bilakah penyagak bagi hadiah 'selipar' kat tuan rumah, yang tinggal kat istana pulak?

'selipar' buatan 'cina' pulak!

kualiti buatan tempatan tarak bagus kah?

tak yakin kah?

sejak bila?

Tanpa Nama berkata...

sama modus operandi skandal scopene... apabila hakim dan penyiasat perancis giat menyiasat... jeng jeng jeng tiba tiba nak beli net perjuang perancis pule....

kito dah le hadapi masalah bayar hutang negara... rejim umnooo makin autokratic nasib negara dan rakyat digadai sesuka hati... tak bahas dlm parlimen? tak minta kelulusan parlimen? rejim umnooo pas haji hadi arah ahli dan penyokong undi bn di pru 14... pas hadi begitu setia kpd ajeeb lalu bertekad menangkan bn dgn lawan 3 penjuru di pru14 nanti....

nampak nya kerajaan bn melaysia dan segala institusi dimiliki rosie dan my ... tak perlu jemaah menteri dan parlimen pun... nampak nya berbilion duit rakyat mungkin di seleweng bagai derma pri14....