.

Isnin, 23 Oktober 2017

HANYA DUGAAN





BUKAN BALA 
Lu jangan silap tt. Ini bumi atok haha. Ini jiran serambi mekah. Bukan macam kat pulau pinang yang kotor dengan apek cina makan babi. Ini bukan rasuah bukan salah manusia bukan bala. Ini dugaan Tuhan. New Straits Times • 

HANYA DUGAAN 

12 hours ago KUALA TERENGGANU: Unusually strong winds and thunderstorms ripped off the roofs of numerous houses and destroyed roadside stalls at several villages in Marang and Hulu Terengganu. on 
MASUK BERSATU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/23/17





-------------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bila bumi Islam didatangi bencana ia adalah kadak dan kadar ..dah dicatat sejak azali lagi. Bencana hanya dugaan tuhan ..sebahagian drp proses cuci dosa orang Islam.

Jadi pemakan rasuah atau tukang rembat duit rakyat yg kebanyakan Islam..jgn terkejut babi, pabila tiba2 dosa mereka jadi elek atau habis setelah mereka didatangi bencana .. takbeer ..takbeer .. beer.

Yang kes di Penang tu .. itu adalah balasan tuhan keatas orang kapir yang tak bersunat.

Tanpa Nama berkata...

Bertambah-tambah hendaknya pahala dan bidadari untuk tuan guru atok berseri haha kerana diuji dengan berbagai dugaan ye

Tanpa Nama berkata...

Apa susah..col je haji haha blh doa kasi settle bala..tu sebab mo1 rakus terus merompak melanun sbb ada tukang cuci dosa.mcm paderi la pulak...setakat dosa merompak apalah sangat..begitu juga dosa ketua sprm entot bini org tu lg kacang machang je hadi kasi kautim cuci dosa..paling tidak pun kalau susah nk kontek haji haha maka pegi jelah buat haji atau umrah maka dosa blh kesi bersih spt kain puteh ataupun baby baru lahir...urmmm senang kan org islam punya fahaman...

Tanpa Nama berkata...

Anduhuiii.. Air paras lutut.. Sibuk masuk tb.. Sibuk mindah mindah.. Tayar aku dua2 pecah kek tuaran.. Pukimak betul.. Mana DAH LAH LAN.. banyak burung keruak musim hujan ni.. Apalah punya sial dapat menteri dua dua dari kota belud.. Kota belud banjir... Anduhui... Kimak tul...