.

Khamis, 23 November 2017

LESEN BERANCOK







DENGKI

TAKDA KEJA LAIN

JABATAN DENGKI

Sindiket pelacuran guna WhatsApp terbongkar

KLANG - Sindiket pelacuran menggunakan aplikasi WhatsApp akhirnya terbongkar dengan penahanan tujuh individu dalam serbuan di dua lokasi berasingan di sebuah hotel di Klang dan kondominium di Setia Alam.

Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Mazelan Paijan berkata, tiga daripadanya merupakan lelaki warga tempatan dipercayai berperanan sebagai penjaga manakala empat wanita warga Indonesia pula disyaki pelacur.

"Modus operandi sindiket pelacuran tersebut adalah mengiklankan gambar empat wanita seksi melalui aplikasi berkenaan kepada pelanggan



BURIT DIA PUNYA

DIA KANGKANG

KENA MINTA

LESEN KE

NAK BERANCOK?

KAH KAH KAH


-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul2.. Biarlah org nk berancuk bukan pakai duit gomen,bukan curi duit mdb pun..polis kena faham juga skrg nk kawin mahal..kurang2 kena ada 20k cash utk mas kawen kenduri apa jadah semua.. Kalau berancuk haram ni dlm 100-200 je sejam..jdla buat lepas gian jejaka2 melayu...kesian org melayu xdpt berancuk.. Kalau xberjaya kumpul duit alamatnya xmerasa lah berancuk smpi tua..tok tt jgn marah ya bukan kutuk tok tt tau.kikikikikiki

Tanpa Nama berkata...

Mmg la burit dia dan dia cari makan dgn ngangkang. Tapi kalau ikut teori lebai pas, tu semua langkah pencegahan banjir di lembah klang. Tempat bebas maksiat, bebas bencana alam. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Oi apa pasal laporan ni tak bagitau bapak ayam sindiket pelacuran ni adalah seekor polis! Media lain cakap polis sekor tu ada gefren indon yang sama melacurkan diri dengan berapa orang lagi minah indon di sebuah hotel. Yang kelakar bila aku baca komen, ada mamat tu kata sebelah siang jadi polis, sebelah malam jadi bapak ayam sebab stress keje. Sorang lain komen jawap, buat keje tu lepas mabuk ketum. Sorang lain lagi jawap pulak, dia tak mabuk ketum pun sebab ketum dah habis kena tonggang dengan kawan dia 9 orang polis lain tu, bila frust tak dapat ketum dia bertambah stress, jadi ajak gefren dia cari duit melacur kat hotel sebab bila duit customer masuk je, bunyi mesin cashier ka-ching! tu sangat menenangkan jiwa, hilang segala stress mat polis tu yang tiap hari diasak gst!