.

Isnin, 18 Disember 2017

BINCANG GADAI TANAH MELAYU





PARTI 

KETUANAN 

MELAYU

BINCANG GADAI

TANAH MELAYU

PADA

CHINA MERAH

PETOLOL BANGSA

Siapa? Kaulah. Tak berkalih tapak. Aku kata kau petolol, marah. Padahal memang. Mulut kau tangan kau hati kau. Semua berganding. Puja puji. Sanjung julang para atasanmu yang korup. Yang jahat kejam zalim dan segala khianat.

Mana hatimu? Mana imanmu? Kau ingat kau lepas? Tidak. Kau akan mati dalam jutaan sumpah kami. Ingat. Kau mati dalam sumpah kami!



Ana Balqis Yezaaaaaaaa...
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:09am
Remove
Abdullah Awang Hehehe istilah baru: petolol bangsa
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:19am
Remove
Ana Balqis Orang kapong kito sebut pok tolol, cikgu. Hehe
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:28am
Remove
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:31am
Remove
Mazelan Manan Lepas tu kita nak marah bila rakyat kata kita dah menuju ke arah itu.
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:28am
Remove
Ana Balqis Kita kata rakyat tak kenang budi. Kita sumpah seranah. Kita BANGSATKAN rakyat. Aduhai ...
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:29am
Remove
Mazelan Manan Yang sedihnya kita anggap rakyat adalah balaci kita sampai kita lupa kau berada ditahap itu sebab rakyat beri mandat. Bila kau dapat mandat, kau jadikan rakyat....
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 8:35am
Remove
Shamsudin Othman Aku pun dah tak faham sekarang ni. Yang mana satu berkerjasama dengan komunis? Yang sana tuduh yang sini; yang sini tuduh yang sana. Ketololan tahap gaban.
LikeShow more reactions
Reply
2
December 16 at 8:51am
Remove
Ana Balqis Tak taulah Din. Barangkali gambar dah tak boleh dipercayai. Atau jari manusia lebih cepat menari.

Yang aku tau, aku benci sangat bila beli mesin basuh minggu lepas gst lebih 💯ringgit.
LikeShow more reactions
ReplyDecember 16 at 8:54am
Remove
Dahiri Saini sya hrp golongn penulis... berbuat sesuatu!
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 10:25am
Remove
Ana Balqis Kalau persatuan dilimpahi bajet² tertentu? Saja cakap jahat ni. Hehe
LikeShow more reactions
ReplyDecember 16 at 10:44am
Remove
Dahiri Saini setuju...tpi politik dah terlalu aib kini...
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 10:46am
Remove
Che Hanie wow... Hotel mewah terr...
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 10:48am
Remove
Ana Balqis Aikkk...nak kawan dgn kominis kenalah hotel mahal. Kominis kannnn...hebat. Kenalah muliakan.
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 10:49am
Remove
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 10:52am
Remove
Jamilah Hj Ahmad Memetik kata P.Ramlee: "Tolol, bahlol,toyol,moyol..."
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 11:11am
Remove
Ana Balqis Segala yg lol tu Kak Milah. Aduh 😭😭😭😭
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 11:25am
Remove
Jamilah Hj Ahmad Pengkhianat bangsa.😰😰
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 11:37am
Remove
Katt Ahmad Jelas dan Nyata Apa yang Tun Luahkan.... 😥😭 #BUKANANDAIAN
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 11:30am
Remove
Ana Balqis Tun berfikir jauh 💯 tahun ke hadapan, Katt.
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 12:26pm
Remove
Ana Balqis Dan skg ramai kata dia nyanyuk 😭
LikeShow more reactions
Reply
1
December 16 at 




----------------------------

Tiada ulasan: