.

Khamis, 14 Disember 2017

MAHATHIR PULANGKAN PINGAT








MAHATHIR
lepas madey pulang pengat pisang mesir..maka sultan selangor bertitah agar eksterisme dan liberalisme disekat masuk masjid..pastu si kusrin yg mjd spy ketika khalid ibrahim jd mb selangor dinaikkan pangkat jd pengerusi mais..sultan puji khalid sb setia..anwar kata si khalid ni hutang bank islam berjuta2..

PULANGKAN

oleh itu, para eksterimis yg tak suka sultan, para liberal termasuk pakar2 ekonomi liberal , takyah la masuk masjid..so kita bole ponteng solat jumaat..kuliah2 masjid, takyah dtg..kalo korang dtg pun menyusahkan ustaz2 ustazah2 nak jawab soalan..kalo soalan isap kote dan jilat pantat, xyah dtg masjid..youtube alat amerika telah digunakan ust azhar idrus utk meyampaikan cara2 dan hukum isap isapan ini..

PINGAT

nnt bila masjid kosong, tetiba je ada ust dan ustazah keluar dari masjid dan konon2 mahu berdakwah luar masjid..hebat sultan ni..terima kasih, tanpa titah sultan, golongan liberal ni bole ponteng jumaat..oh ya..bugis itu asal makassar bukan nya jugra..jawa cuma seberang laut je..tanah on DAH PULANG NAK DUIT BALIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/13/17




-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dapat PINGAT EMAS, hilang GUNUNG EMAS....

siapa dapat pingat emas?
siapa hilang gunung emas?
apa tu pingat emas?
(bole makan kah?)
apa tu gunung emas?
(bole makan kah?)


HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR

p.s. pepatah dari HONG KONG! Filem WONG FEI HUNG ada banyak contoh!