.

Sabtu, 13 Januari 2018

FREE LOADER - FREE UMRAH












Inilah bangsat manusia bernama
Nga Ko Ming (communist name)
Kita nak beribadah digelarkan penyamun
Kaabah tempat suci orang islam
Sesiapa boleh spent masa disana.
Semua sama
Umrah,haji,nak menetap setahun kat sana pun boleh.
Tiada kasta
Tak macam kau masuk rumah orang melayu kat pantai remis pakai kasut

Comments
Nur Atikah Ahmad Puat aku dari dulu tak bekenan dia ni. anto balik china je elok. tah diterima ke tidak
Manage


Reply1h
Apiq Putra Ibrahim Putra Aku bukan tak tahu dia kaya sbb jadi exco 11 bulan dlu.

Pergi mati la
Manage


Reply1h
Naszerin Shah Mne apit tahun 2006-2009 dulu?
Manage


Reply1h
Apiq Putra Ibrahim Putra Gambar buka puasa dgn MB zamry ada lgi.
1st year jadi mb
...See More
Manage


Reply1h
Boon Luminas Boon Luminas Oit taq aku watpe ... no komen takmo cte byk2 2x5 je
Manage


Reply56m
Apiq Putra Ibrahim Putra Eh ye ke.setting balik la tk sengaja.
Manage


Reply56m
Muhammad Rahmatspeck Muka MCM hantu..lawan tetap lawan....tolak najib
Manage


Reply12m



---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syaitan pun pergi umrah ke? kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

Freeloader ni golongan mana tt? Tolong buat pencerahan. Pemegang botol besar termasuk tak? Banduan dikira freeloader jugak ke?

Tanpa Nama berkata...

minta tolong fikir dan fikir lagi..kaabah bukan tempat suci org islam saja..kaabah dibina oleh ibrahim yg tiada kitab, tiada agama melainkan dikatakan ramai org agama tauhid.seblm muhammad jd nabi, telah ramai dtg dan singgah ke kaabah dan mereke juga dtg masa musim haji walaupun sblm itu belum ada musim haji.haji adalah amalan org dulu kala dan muhammad hanya mengikut saja..ada sahabat bertanya, mgapa perlu ikut amalan org2 dulu?muhammad kata ikut saja apa yg aku buat..cuba fikir, pasal apa dlm kaabah ada berhala,cuba fikir siapa penjaga kunci2 kaabah..sesapa yg yg jd ketua pejaga kunci maka dia adalah tokey kaya..hanya org2 kaya saja yg bole berdoa dikaabah dgn membayar wang kpd pjaga kaabah..bagitu juga dizaman ini, sesapa yg kaya saja bole ke kaabah, org2 miskin hanya mampu lihat saja..itu belum termasuk peguasa yg menggunakan duit rkyat utk berjumpa tuhan..lihat bagaimana muhammad menyatukan ketua2 khalifah utk sama2 mengangkat batu hitam..bak kata ustaz, seumpama batu hitam dicium seumpama itulah kita bole cium faraj..fahaman ini ada juga dlm pengajian tarikat,hakikat dan makrifat..andai kaabah tpt islam, pasti hotel hilton sudah la allah bakar dgn kayu oud...

Tanpa Nama berkata...

jgn ckp tiada kasta bro..pakej murah cuma pakai kipas angin je, pakej kaya ada aircond bergerak, ada buah anggur, ada fresh orange..yg miskin cuma ada buah tamar yg dipadatkan..1pek kurang dari 1riyal bro..miskin duduk bertingkat, kaya duduk 2,3,4 org sbilik..lu tak tgk org iraq, laki bini duduk bawah pokok tamar..islam lain duduk 10km dari balik bukit utk ke mina..jgn marah, gua sudah lama duduk mekah..haji rock tiada booking hotel..org msia suka g mall beli tasbih harga ratus ribu..