.

Isnin, 22 Januari 2018

JANGAN BUAT BOHONG








SALAH

FITNAH

BOHONG

PAS 

TAKDA

MUSUH 

Pas ramai ‘musuh’, tak mampu rampas Putrajaya



SHAH ALAM - Pas tiada keupayaan untuk merampas Putrajaya (membentuk kerajaan), demikian menurut pemerhati politik tempatan.

Menurut Pensyarah Kanan Hal Ehwal Politik dan Antarabangsa Univeriti Utara Malaysia, Md Shukri Shuib, ini berdasarkan dengan pola politik semasa, dengan kedudukan Pas yang ramai musuh daripada dalam dan luar parti, Pas dilihat sekaligus tiada upaya tersendiri membentuk kerajaan


YANG BETUL

YANG BENAR

TAK BOHONG

SEBENARNYA

PARTI ISLAM

BUKAN RAMAI

MUSUH

SEBENARNYA 

TAK RAMAI

PENYOKONG

INI SAJE

PENYOKONG SETIA

ADA DI GERMAN


----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan kaki BOHONG!
bukan kaki FITMAH!
bukan kaki KLENGTONG!

tapi

kaki ULTRACREPIDARIAN ajer........

HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR HAR

Tanpa Nama berkata...

Pemerhati ni sangat culas, maklumlah pensyarah uum. Dia gagal memerhati bantuan dari langit yg bakal bantu pas dirikan kerajaan persekutuan. Penghuni langit, hutan dan laut akan bantu menangkan hadi dan raikan hadi sebagai PM seluruh alam.

Tanpa Nama berkata...

Heje yang betoi.. Musuh pas byk yg musuh dlm selimut..bila mlm jumaat je gerenti lebas2 pas bergaduh dlm selimut smpi patah2 katil pun ada.xcukup dgn tu siap g german cari gaduh dlm selimut tp xdpt musuh.. Gaduh ngan tangan jer pakcuceng....

Tanpa Nama berkata...

tapi tarak BOHONG tu.......tunggu hujan boolan ni!

kata orang TUA, manyak manyak manyak SUWEY oooooooooor!
(lebeh SUWEY dari LEYAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


terSUWEY dikalangan SUWEY
mungkin terPARIAH dikalangan PARIAH jugak??????



lu tunggu ajer.......tengok langit.......tunggu ajer..........tengok BOOLAT
(sama BOOLAT, tapi bookan tengok UFO lay.............)