.

Khamis, 22 Februari 2018

BAHAYA DARI NAJIB







BAHAYA

NAJIB AKAN BAWA

3 JUTA WARGA

CHINA MERAH

KE TANAH MELAYU

BANI MELAYU

AKAN JADI


RED INDIAN

DALAM NEGARA

SENDIRI

TUGAS SUCI KITA

IALAH NYAHKAN

NAJIB SEKARANG

SEBELUM

TANAH MELAYU

JADI PROVINSI 

CHINA MERAH






------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biarlah jd red indian...kalau dihitung2 dah dekat 50 tahun dakwah kau nak sodarkan bani melayu yg tak sedar2 diri jadi pendatang di bumi sendiri

DIDI KOTA BELUD berkata...

mcm mana ko nak nyahkannya..dia hargai pasangannya....weeeeeekkkkk...muntah jap..ok sambung mana tadi...kakakkakakaka

Tanpa Nama berkata...

Apa lak bahaya nya tt..lagi elok china ramai masuk malaysia.. Banyak industri berkembang terutama industri entot2..china putih2 belaka xmacam melayu ada yg itam manis ada yg itam legam hotok pun ada mana sedap entot.. Industri entot juga menyumbang kepada kdnk menjana pendapatan ekonomi negara..manfaat nya kembali kepada rakyat malaysia juga..tu lah tt pendek akal sgt..kena positive thinking tt.. Cuba bygkan amoi bogel depan tt dan kakmah bogel depan tt..mana satu pilihan tt??

asam boei berkata...

Sekarang ni pun dah ada negara china yang terletak di dalam Malaysia. Najib ingat rakyat pandang pakai kontol ke???Apa punya bala malaysia dapat dari mempunyai PM celaka ni!!!!!