.

Isnin, 19 Februari 2018

MAK AJI PALING AFDAL





MAK AJI

JANGAN BERHENTI

JANGAN LETAK

JAWATAN

INI TUGAS 

NASIONAL

Rosmah tak akan letak jawatan penaung Permata

LANGKAWI: Isteri perdana menteri Hajjah Rosmah Mansor hari ini menegaskan beliau tidak akan meletak jawatan sebagai penaung program Permata walaupun ada desakan daripada pembangkang supaya beliau berbuat demikian.

Ini kerana segala usaha yang beliau sumbangkan selama ini tidak sedikit pun untuk kepentingan diri sendiri, sebaliknya satu daripada usaha beliau menyumbang kepada negara khususnya buat anak-anak pewaris negara.

Beliau menjelaskan dalam tempoh 10 tahun Permata mengorak langkah yang penuh cabaran, beliau sendiri selaku penaung program itu tidak pernah terlepas daripada menjadi mangsa pelbagai fitnah dan tohmahan

MAK AJI 

ADALAH PENAUNG

PERMATA PALING

TEPAT

INTAN BERLIAN

ZAMRUD

MUTIARA

SEMUANYA

WAJIB DIKUMPUL

BAWAH NAUNGAN

MAK AJI

BARU AFDAL SUCI

KAH KAH KAH

-----------------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

mak aji pun mendoah...ya thagut...ya Zues...ko butakanlah mata meke..ko sempitkanlah pepek ku...ko bangangkanlah isteriku...ko lahirkanlah satu creator..fesyen cincin den out of dated dah ni....omannnn...kakakakkakakakak

Tanpa Nama berkata...

Tidakkkkk! Summmmmpah tidak!!! Mak tidak kumpul permata untuk diri sendiri, mak kumpul permata, intan, berlian, zamrud, semmmmmua tu untuk keluarga. Sumpahhhhhh! Tak caye tanya bini mak, bini mak tu kan orang yang suci, hatinya murni, sifatnya ai hep yu yu hep mi. Masa raja arab tak tahu mana nak bagi donasi, bini mak lah yang cepat tolong hulor nombor akaun peribadi. Itu pasal we all berdua dapat masuk makam nabi. You all dah haji??