.

Rabu, 14 Februari 2018

MAT PET KELANTAN








MAT PET KELANTAN
Bang.... Cilake betol mat pet ni. Dia kelentong lebai2 tu bulat2. Lobai2 tu tak tau ker sebenarnya jin pun takut dengan mat pet?? Apa punya bangang la percaya jin goda mat pet.... on
 ADA JIN DADAH DI KELANTAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/13/18






----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam2 ada jual di kelantan negeri yg dikata berkembang bersama islam. Pil kuda blh timbang kilo. Ubat keras kote tahan lama, kasi besar saiz dn tambah panjang. Semua ada jual di kaki lima negeri serambi mekah itu. Cicin ekor kuda sudah ada booking mau test kat bali. Hati2 test bini orang kote mau tegang jgn sampai terlucut cicin ekor kuda tertinggal dlm cipap bini orang. Goda isteri orang alaf baru mkn ubt kuat kote thn lma dn power. Usung bini orang kene bawa jauh2 ke pulau hindu bolih menjolok puas2 tak ada gangguan. Kote cukup power kene cicin ekor kuda bini orng terus tergoda... kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ini baru serambi mekah..korang tak nampak dimekah pun ada kes macam tu gak..nanti kalo dikabokan korang tak percaya..korang ingat mekah ini suci sgt..korang ingat mekah takda mat pet, takda kaki mabuk, takda porno,takda pencuri penganyak.korang inigat mekah itu cuma org islam je bole masuk.dimekah suruh tutup itu ini, cuba lihat dijeedah..bebas jugek..