.

Khamis, 22 Februari 2018

PERANGKAP EDDY WANG





EDDY WANG

NAK PERANGKAP

MADEY TAPI

SENDIRI KENA

PERANGKAP

RCI akan dedah Hadi Awang punca tragedi Memali, kata Rahim Noor


SIASATAN oleh Suruhanjaya Diraja (RCI) terhadap peristiwa Memali yang berlaku 32 tahun lalu hanya akan mendedahkan peranan presiden PAS sebagai punca tragedi berdarah itu, kata bekas ketua polis negara, Abdul Rahim Noor.

Rahim menarik perhatian kepada ucapan Hadi dalam sebuah ceramah pada 1981 yang mempengaruhi Ibrahim Mahmud atau Ibrahim Libya dan pengikut-pengikutnya sehingga terjebak melakukan kegiatan yang mengancam keselamatan negara. Ucapan itu terkenal dengan gelaran "Amanat Hadi


PADAN MUKA

SENDIRI MASUK

PERANGKAP

KAH KAH KAH

----------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lu punya sembang macam burit.

usop ali berkata...

Ni la pak lebai abu lahab...abu lahab pun tak pakai jeans...dia pakai jubah gak ..jadi tt pikir la sendiri......

DIDI KOTA BELUD berkata...

dia masuk perangkap pun mana pandai malu...dia tuil tuil sotong yg dia baru candating...seronok dia...kakakkakakaka..tak malu......mcm tuil kelentit....kakakakakakkaka

Tanpa Nama berkata...

Amanat hadi jadi bewok hidup. Politik matang selok kero. Mati terkekeng mapuh kerah.. g mu salak babi dalam bukit lagi. Ada babi baru masuk dalam bukit... g lah salak. Guano mung ayoh cik.. tokey hadis.. harga ikut gred. Hadis soheh mahal sikit. Hadis blur pun kena bayor.. jangan main2

Tanpa Nama berkata...


Ini perihal mesyuarat tingkap,
Banyak cakap,
Semua nak berucap,
Rahsia dulunya diperap,
Kini sejuta aib mula disingkap,
Yang lebai urut dada mengucap,
Yang baran turut darah menyirap,
Yang hairan berkerut tahan rasa meluap,
Yang malu kata cukuplah tayangkan kurap,
Yang takut kata cubalah berihat dulu sekejap,
Yang geram kata sekarang jugak ia mesti dijawap,
Yang bijak kata waspada semua cumalah perangkap,
Yang tahu kata hahah akhirnya korang akan ditangkap!

Tanpa Nama berkata...

Last sekali baik main wasap....
kah kah kah