.

Ahad, 18 Februari 2018

REKRUT ALLAH










AWAS WASPADA

JANGAN

PLAY PLAY

ROSMAH UDAH

MULA REKRUT

ALLAH


Saya tak akan letak jawatan penaung Permata, kata Rosmah

Rosmah Mansor hari ini menegaskan beliau tidak akan meletak jawatan sebagai penaung program Permata walaupun ada desakan daripada parti pembangkang supaya beliau berbuat demikian.

"Tak apalah, apa orang nak kata, demi anak-anak bangsa. Segala dakwaan palsu oleh pihak lawan, walaupun pedih di hati, saya biarkan sahaja bagaikan angin yang lalu. Saya yakin sesungguhnya bantuan Allah SWT itu akan sentiasa bersama orang yang baik," katanya.


ADAKAH ORANG

BUAT TUDUHAN

PALSU  AKAN

DITEMBAK PETIR

DAN ORANG

YANG BAIK

AKAN DAPAT

BEG BIRKIN?

KAH KAH KAH


------------------

3 ulasan:

Borhan Sharif berkata...

Minta Tolong..... Jangan lah siar kan Gambar FLOM (F=Over weight) yang bagaikan dah bertanduk. ...
Tanpa tanduk pun saya dah kecut ..

Tanpa Nama berkata...

Pilu, pedih di hati akak baca ayat tu. Memang menyentuh perasaan akak, terasa dalam dan cukup kesian, sebab akak memang faham sangat situasi tu. Terus terang akak cakap, akak ni baikkkkk sangat orangnya, kawan dan orang lain pun kata begitu, jadi sepatutnya kalau ikut ayat hisham tu, akak sepatutnya dapatlah beg birkin 10 bijik? Mana??

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah pukimak punya suami najib....demi allah, demi bangsa konon....masa pump myk gua sumpah seranah kau sekeluarga, jgnkn syurga...bau syurga pun keturunan kau tak dpt....