.

Ahad, 22 April 2018

CILAKA AUSTRALIA - KONSPIRASI JATUHKAN NAJIB




HANTU ALTANTUYA 

kikiki hantu altantuya muncul lagi. dokumentari ni baru keluar seminggu, dekat2 nak PRU14. apa maknanya? maknanya australia jahat dan dengki dgn melayu, jahat betul australia ni kan? tak boleh tengok pemimpin melayu yg syumul senang langsung. 

KONSPIRASI 

AUSTRALIA 

kesian najib, siang malam pagi petang diasak kiri dan kanan, depan dan belakang segenap penjuru alam. aku cadangkan najib lebih baik berhijrah dan bersara di kazakhstan. tinggalkanlah takhta tu pada ahmad maslan, senang sikit kami nak buat kerja menghasut. kah kah kah padan muka! on KECUALI MIRANDA KEER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/21/18



CILAKA PUKEEMAK
KONSPIRASI GLOBAL TERAJANG NAJIB
PUKEE MAK KALI INI AUSTRALIA
YANG NGAKU JADI
TOK SARJAN AMERIKA


CILAKA AUSTRALIA KAPIR LAKNAT
NAK JATUHKAN NAJIB
PEMIMPIN MELAYU ISLAM
YANG WARAK JUJUR SYUMUL BERHEMAH
DAN 
SEMBAHYANG TAK TINGGAL


-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ucapan najib berdegar2, serupa mcm hitler tp versi pondan! kahkahkah