.

Rabu, 25 April 2018

KEPALA PUTAR ALAM








WOIT

APA SUDAH JADI

TOK ARAB BERI

NAJIB 2.6 BILION


 NAJIB PULANGKAN

DUIT TOK ARAB

YANG INI 

TOK NAJIB

BERI DUIT

TO AJI INI

 PULANGKAN JUGA




Kalau Umno bagi duit, kita akan pulangkan kembali, kata Tuan Haji Zuhdi

Pas memberi jaminan, tidak ada derma dari Umno atau pejabat Umno kepada parti itu sebagaimana didakwa.

“Tiada derma dari Umno. Kalau Umno bagi kita pulangkan. Kalau pejabat Umno bagi kita akan pulangkan,” kata Tuan Haji Zuhdi Marzuki, AJK Pas Pusat dalam video yang diviralkan itu.

Tuan Haji Zuhdi dipercayai memberikan penjelasan ekoran pengakuan beliau dalam Wacana Sinar Harian sebelum ini bahawa Pas menerima wang RM2.5 juta sebagaimana didakwa tetapi ia wang derma.

Bekas naib presiden Pas,  Mahfuz Omar mendakwa Pas menerima RM1.5 juta yang masuk ke dalam akaunnya di peringkat pusat dan RM1.0 juta melalui akaun bersama pemimpinnya di Terengganu.

APA DAH JADI

JANJI HALALUN

AL TIPOU RON

DUIT REMBATUN

AL CURI LOAN

PIL KUNTUM

TAK MALOOON


------------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah! Pulang balik derma? Mengapa macam pernah dengar skrip jahiliyyah begini? Dah bocor baru nak pulang balik macam skrip komedi Zahid jumpa Tok Arab dah mati masuk kubor. Kahkahkah! Dah ambil duit Umno mengaku je Lebai. Lebai takkan togok nescafe 3 in 1 dalam da vegas night club. Tapi duit Umno Lebai masuk akaun jugak. Kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Derma. Itu yang dinafikan, derma. Bukan duit, bukan jumlah, bukan penerimaan duit. Maksudnya masih boleh terima sejumlah duit yang mencecah jutaan, hasil daripada sesuatu pemberian. PEMBERIAN bukan semestinya suatu derma. Contohnya tt bagi sekuntum ros pada kak rose, itu pemberian bukannya derma. Atau kak rose beri pada tt sehelai spender dia masa masih slim sikit dulu iaitu masa saiz XXXL sebelum naik XXXXL, itu suatu pemberian berbentuk hadiah bukannya suatu derma. Kalau tt miskin tak mampu beli spender untuk pakai sendiri, barulah boleh ditakrifkan pemberian spender XXXL itu suatu derma dari kak rose hihihi.

Tanpa Nama berkata...

Aji zuhdi nak pulangkan duit derma ikhlas dari umno!!!???

Tok aji zuhdi cakap pakai kepala lutut sebab excited dapat bertanding di shah alam. Oii tok aji zuhdi, awak tu bukan anak tok guru. Awak tak duduk dalam circle keturunan alim ulama yg turun temurun menerajui serambi mekah. Aji nik abduh si wakil CIA tu jer yg layak bercakap untuk pulangkan duit umno, awak tak tau mende! sedangkan Aji Din ayam pun tak tau menahu sebab dia level menantu, awak tu apatah lagi. Duit suci umno tu hanya untuk diagih dikalangan keturunan benih air mani suci alim ulamak peneraju islam jer. Awak duduk diam2 dah laa aji zuhdi oii, fokus laaa.. dapat jadi calon tu syukur laa, jgn nak lebih2 mcm unta naik haji!

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkahkah KEPALA PUTAR ALAM...!!
Political analyst Kamarul Zaman Yusoff, who became an internet sensation after receiving a "death stare" from Dr Mahathir Mohamad prior to becoming prime minister, has resigned as the director of Universiti Utara Malaysia's (UUM) Institute for Malaysian Political Analysis (Mapan).