.

Selasa, 17 April 2018

PAKATAN MENANG NAJIB LARI









PAKATAN MENANG

NAJIB LARI
Wow. Ini tanda betul2 pakatan sdh menang ni. Adakah benar ni? Xpelah najib, hang lari lah skg. Tlg la lari. Kami pun xnk kejar dh. Kami nak settlekn masalah yg kamu tinggalkan ni.jgn lupa 1 benda je. Smpaikan salam bangsat sial kpd anak haram pukimak jolo. Nak ku jentik puting tetek dia. on ANGKAT BERAT BERAT
Publish | Delete | Spam
Nope
at 5:27 PM




------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kepala bapak kau komen macam ni. Nak komen biar tau semua fakta dulu. Kalau kau tak tau fakta jangan nak auta. Kalau kau nak auta jangan tak tau cara kona. Sebab kitorang semua ni bukan bodoh. Kitaorang tau najib takde nye nak lari. Nak kena tengking dengan rosmah? Kau tak nampak ke laki dia tu kan kaki pendek, mana larat nak catch up kalau najib start lari! Dah tu gedempol pulak tu, takde nye najib larat nak dukung laki dia sambil berlari!