.

Jumaat, 20 April 2018

PAS DAH KAYA





PAS DAH KAYA
pas dah kaya raya... buat pertama kali pru... kini banyak nampak benderĂ  pas... tu pulak berdampingi dgn bendara dacing... belum pasti calon atau kerusi bertanding...benderĂ  dah naik... on BERJUBO BINI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/19/18





----------------

3 ulasan:

usop ali berkata...

Hidup lebai

Tanpa Nama berkata...

Aku seronok laa tengok jentera PAS seluruh Malaya buat kerja. Sekarang ni kau pegi mana2pun rasanya kalau belum cecah juta, mungkin ratusan ribu bendera PAS dah bertebaran seluruh pelusuk tanahair. Tapi... TAPI kenapa jualan Harakah merosot? 30k naskahpun tak abissss. Pelik aku!

Tanpa Nama berkata...

Pas UG umno..pas nak 5 negeri je..pas nak selangor, sb tu pas ada manifesto khusus utk selangor..baiah talak tiga,ini betul2 ikut sunnah nabi..nabi dulukala baiahkan talak kpd isteri2 beliau..mujur malaikat menangkan nabi, kalo tak , abis kena talak 3 isteri2 nabi..kini malaikat dtg mengundi pas..ini tidak mustahil..kun fa ya kun..