.

Khamis, 17 Mei 2018

LU INGAT SENANG NAK ENTOT BIDADARI






KOMIDI DUDUK

LU  PIKIR

INGAT SENANG

NAK DAPAT

ENTOT

73 BIDADARI

BERMATA JELI



JANJI TOK ARAB

KALAU IKUT ARAB

DAPAT ENTOT

 73 BIDADARI

POOORAH

PUKRAAAK

6 ulasan:

Meir Amit berkata...

abam TT
welcome back ! ! !
selamat kembali ! ! !

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah
Masih ada kah melayu percaya semua ini? Apa pon tahniah TT berjaya menghasut pengundi sampai gaban United Malays kah kah kah, engkau Tak dapat jawatan kah ? Sekarang in ramai mau jawatan pangkat sudah dalam Harapan...sebab darah ada DNA UMNO jugak kah kah kah...apa pon muhasabah...bust bail.balas baik bust jahat balas jahat jugak...najib bust jahat sekian lama sekarang terima padah...karma ma...datang jugak Hari nya...kalau nak bidadari pi do Arab je kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Org yg takut kpd ustaz2 mcm ni yg undi pas. Ditakut2kan nanti tak masuk syurga klu tak undi pas.

zaharuddin ahmad berkata...

Tidak dapat nak membezakan. ...
antara Islam dan budaya.....
sama dengan Songkok dengan serban.
Buju melayu dengan jubah..

Tanpa Nama berkata...

Ya adik2, kuliah suboh pagi jumaat ini kita cerita tentang 73. Kerana tt dah sebut tentang angka ini. Dalam lirik tanya sama itu hud2 lagu m.nasir ada disebut 73 pintu 73 jalan, yang sampai hanya 1 jalan. Dikatakan umat Islam setelah wafat Nabi Muhammad hingga akhir zaman akan terjadi 73 puak yang ada perbezaan fahaman dalam hal agama. Cuma 1 dari 73 ini yang di landasan betul. Maknanya ada 72 jalan yang bawa kesilapan dan kemusnahan. Tengok contoh 72 kejahatan dan kebangangan yang membentuk jalan kemusnahan ini:
Astounding! Condo search nets 72 bags of cash, jewellery
-18 May 2018, 2:36 am (Updated 18 May 2018, 3:07 am)

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ustat macang ni jangan bagi mberi kuLiyah, suruh beLajar agama sampai pandai