.

Sabtu, 23 Jun 2018

APA DIA HIDDEN AGENDA MAHATHIR?





APA DIA

HIDDEN 

AJENDA

MAHATHIR?
bro..gua sokong lu..lebih lebih tuntas dan pandang kasyaf..video ini akan bikin otai2 reformasi dan parti sosialis mjd marah..ada yg nak undi rosak, ada yg nak calon muda, ada yg nak rafizi jd pm tp rafizi sndiri tak sanggup..at the end, berapa byk kerusi yg dimenangi psm yg mjd juara rakyat..


UNITED FRONT

namun tetap juga diletakkan anwar sbg pm sb nak ambik hati..kini pm menunggu itu kelihatan terkinja2, tak sabo, cium tangan sultan..kalo otai2 nak sgt anwar jd pm maka sejarah baru akan terukir..bukan saja malaysia baru malah malaysi ditadbir oleh suami isteri..ini tak salah tp ini akan mjd kesan utk hari kemudian..kelihatan sudah tidak sabar kaum2 bisnes anwar .. on 
LIHAT DENGAR SEKALI LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/22/18



--------------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Baru gwa tau napa najib slalu jln kepit... Setiap kali kuar rumah.. Rosmah bagi dia 1 overlaping kick kat telur..dari blakang...secara Mengejut..curi curi.... Tu yang cepat nyanyuk tu... Kakakakak

Tanpa Nama berkata...

ada mamat pernah cakap kat aku yg arwah ustaz harun din tu kasyaf, boleh tengok hal2 tersembunyi dan bakal berlaku. kalau arwah masih hidup mesti PAS tak ikut cadangan bodoh dr.zuhdi utk bertanding 160 kerusi parlimen dan hampir 400 kerusi dun, lepas tu kalah teruk!

mungkin mamat tu betul, wallahualam. maknanya lebai hadi tak sepower arwah ustaz harun din laa sebab dia mcm tunggul tak nampak awal pas kalah teruk. kalau arwah ustaz harun din masih hidup mesti dia gagalkan hidden agenda tun madey kikiki. apa punya turrr.

SEDIA berkata...

anwar mungkin ganti istri dia jd tpm. dswa akn letak jawatan. anwar akn jd tpm pd tun. hinggalah tun bersara dn anwar jd pm.

anwar perlu terkinja2 dr sekrng sebagai persediaan nk jd pm menanti. buat baik dgn raja2 utk meyakinkn mereka dgn kerajaan ph. jg memulakn hubungan antarabngsa dgn negara2 sahabat strategik.

tkknlah anwar nk tunggu dilantik jd pm rasmi baru nk sibuk. apa pun tak sedia. ini bukan sikap pemimpin.

anwar tolak webarang jawatan sekarang sebagai mengelak difitnah kemaruk kuasa. itupun masih difitnah tk sabor2 nk kuasa.

pemain simpanan bolasepak pun buat warmup diluar padang kot2 dipanggil masuk ke padang pd bila2 masa.

begitu juga anwar...kita tktau bila diperluksn masuk padang. yg penting semua pihak bersedia sentiasa.

ajal maut ditgn Tuhan..tk kira tua atau muda. bersedia itu sifat org mukmin..jgn tunggu 2 tahun baru nk sedia.