.

Khamis, 21 Jun 2018

MUSTAHIL CUNT FIUS








MUSATHIL

CUNT PIUS
Mohon pencerahan tok tt.. masa Anwar masok dalam sg.buloh, hang hasut kami suruh keluarkan Anwar utk jadi piem..sekarang bila Anwar dah keluar, hang hasut kami seolah2 Anwar tak jadi piem pun takpa..aku betui2 cant fius ni, sekarang nak bagi jadi piem ke taknak?..bagitau sebenar2 garis politik yg lurus kali ni tok tt.

 Jangan bagitau aku yg hang dah terkesima dengan karisma Tun Madey..nampak sangat hang lalang. Lagi satu nak tanya, sejak Abg Mat jadi Menteri Pertahanan ni, dah berapa kali lepak di Old Town.. opps, di restoran hussein??..kah kah kah on MERAKAM SEJARAH - BABAK DI BELAKANG TABIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/20/18





-----------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

TT bukan lalang.. langau pun bukan.. apa lagi ulat lendir tahik. TT ni mcm pengantin yang menangis teresak-esak lepas berentot dimalam pertama.. PAHAM TAK.. tak paham bangang sangat lah kamu niiii.. kata Mat Sabu.