.

Ahad, 22 Julai 2018

JANGAN HINA BANI MELAYU

 


 
BRO LU
 
 
JANGAN HINA
 
BANI MELAYU


 
Kita kene lihat sejarah Melayu sama. Melayu ni sifatnya tangkai jering, kuat berbohong, malas berpikir dan talam 2 muka serta 100‰ berselindung dan bermuka² dgn agama Islam yg merekalah sesuci holier than thou pd bila² masa sentiasa.
Sesiapa mampu buktikan yg Melayu bukan demikian, saya mungkin menjadi org pertama yg akan bunuh diri. Bukalah berita dan cerita dimana² saja anda mahu, kehidupan Melayu tak mampu berubah dan ttp terikat berlingkar dgn hal bermuka² diatas sahaja. Berpusing² dgn kebodohan, kebongkakan dan kekepalabutuhan dan mengkepalabutuhkan belaka.. Kahkahkah.. on
 
on 7/21/18



---------------------

5 ulasan:

Nole berkata...

Prk sg kandis, ph akan kalah dgn sadis. Sbb rakyat nak beritahu pd pimpinan negara, jgn naikkan harga barang.

Tanpa Nama berkata...

Semurah nilai br1m.....huhu

Tanpa Nama berkata...

Tanya itu Sir Charles Darwin

Tanpa Nama berkata...

bukan semua melayu adalah lokman adam..namun disebalik melayu itu ada bugis, ada jawa, dan lain2 lagi..

Tanpa Nama berkata...


Malaysia pernah gah dimata dunia akibat pentadbiran org melayu... mat sabu pun akui, walaupun diISAkan... Tsunami Melayu jugak lah yg mengkapankan kerajaan BN mejoriti melayu yg terpoyo2 konon mampu berkuasa dgn simple mejoriti...

kita bangga dgn melayu deli, melayu islam.. tp bukan dgn melayu dedak.. puak melayu dedak nilah puak2 yg bersifat tangkai jering, kuat bebohong, malas pikir, berselindung, rembat duit projek, menyamun duit sendiri... klu ko melayu baik2, patutny ko adalah buktinya...

klu ko org ameno, yg gaji dah takde, meraban tah kemana... pergi cari tuan baru la... jgn jd polong yg bertuankan dedak... ikut resam blog nie.. sila Tukar Tiub hidup anda...