.

Jumaat, 14 September 2018

DARI MANA DUIT NAJIB





REZEKI
INI REZEKI NAMANYA
SELALU PERGI MEKAH
SELLAU ANTUK KEPALA
PADA BATU ITAM
SELALU LAWAT MAKAM NABI
BERBUIH BUIH MULUT BACA DOA
MAKA
DUIT DATANG MELAMBAK LAMBAK


LU TAK CAYA




----------------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dari mana datang duhit Haji Najib ..musti lah dari Tohan ..dah ditetapkan sejak pancot lagi .. tak caya jugak ..tanya lah Tuang Guru Hashibul Hikayah Sosok No Dua Teralim Planet Dunia Haji Hadi El-Sotonggee.

Tanpa Nama berkata...

Tapiiiii.tataapiiii akhirnyeee jiboi akan diselamatkan oleh toksyeikh dn pijieyy weyyyy. Dulu ada lawatt2 spital sudah kawtimmm. Tu psl jiboy tarak herann.Akan ada percantumannn ciomann mulut antara hamno dan pikey ar. Jahid mau jd geng balik dgn atok. Akuan bersahumpah sesumpah mp umno bagi lampu hijauuuu mau kombain balikm . gua sudah cakapppp.lamma.hmno dgn pigiyarr akan jd suci.wooooo.kahkahkah. lu tengokkk nantiyyy.kahkahkahaktuii

Tanpa Nama berkata...

Lu jgn kata hasil g mekah, hantuk kepala kt batu hitam rezki pun byk....sedangkan dlm malaysia ni org yg plg kaya pemakan babi....lu tak g meiah lu punya hal lah....agama itu candu masyarakat....itu ayat dr tuhan komunis yg lu salu kata tp lu lupa org komunis pun beragama kt kata2 si karl marx tu

Nole berkata...

Huh. Maknanya betul lah ada wang dari pak arab masuk. Tlg kasi cerah sikit tt kalu rajin dan free nanti.

Zainal Abdullah berkata...

Kalau begitu aku nak berkawan ngan pak atab la.