.

Selasa, 25 September 2018

SILA TONTON




SILA TONTON 

NI SAPA NI

Panjang btul dia ulas.. Soalan simple je kot on SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Mat Ozil
on 9/21/18

Pak sheikh memang kaki harboq! Orang utara semua tau pasal ni on 
SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Anonymous
on 9/21/18
Zaman DSAI dulu, takda soalan objektif. Sukar untuk DSAI nak jawab YES or No. Dan DSAI bukannya seorang Yesman. Hahaha on 
SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Anonymous
on 9/21/18

Jawab YES or NO .. asik asik is der bikoz ..is der bikoz on 
SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
panglimo potaseh
on 9/21/18
tt kau tu masa kau muda kau berani ke? yg tahu kau lari luar negara adalah.. sejarah reformasi kau ni xrelevan lah dgn 1998. tanpa anwar time tu sampai skrg ni lah xdenye umno tumbang.aku bukan suka sgt si anwar ni tapi aku terima kasih sbb klu dia xwujud, aku yakin sgt smpi skrg ni umno dok sapu duit negara ni on
 REFORMASI DAN AGENDA PERUBAHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/21/18

Ada peluang macam ni patut jawab je la WALILLAHI WABILLAHI WATALLAHI SAYA BUKAN GAY MAHUPUN BISEX. Senang. Awak dah makan? Saya tadi pergi balik kampung jumapa......bla bla bla bla bla bbla bla bal....itu menunjukkan saya belum lapar. on
 SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Anonymous

on 9/21/18


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PD ekau punyo kampong sobolah yo TT. Ekau poie lawan sampai tumbang. Apo ekau menyondol sailang ikut belakang-belakang? Ekau pun gay aka homosexual ko jang oi? Masuk yo bertanding jangan buek malu kek Maria Chin. Jomput copek Anwar tu masuk RBU... ekau interbiu tanyo gay ko biseksual ko? Pengundi PD bukan bangang. Hahaha.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

ini nallakarruppan punyaaa worang kaLu janggut tarok kepiyah tarok zakar naiK pun boLeh kaLah..
innalillah.. aminnñnn

Tanpa Nama berkata...

Aiyooooyo amma appa anuar sunick very big u know nnaaaakarrrkaaq aiyooooyo sabdo healed Thani also hilleek

Khairil Annas Mohd Ayob berkata...

Tt..kau pun main perempuan jgk..dgn bangga siap bg tau 1 dunia ..sama je dosa main depan ke main belakang ke..

Lan rimau berkata...

Punday Andey

Enculez Vous berkata...

Wow.. Sejak bila pulop TT minat dgn seks berjubor ni.. Sejak Anwat tuduh ko jadi Tok Selampit ka? Trus gua tgk hidup ko tak tenteram dan mula meracau pasal seks jubo.

Kamon la TT, nak berjubo ka, nak jolok kote dlm tekak ka.. Itu dia punya pasal la.. Ko dah mula main salah bendera. Skrg apa agenda bangunkan negara? Takkan la main jubo boleh majukan bisnes² yg mula melingkup skrg ni..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau anakkurap ni banding ngan .. Anjing kau. .....aku lagi percaya si ezy .. Tanya apa motif oleh dek repoter aweks tu anakkurap ni jawap apa..?? ... Yail bring to da kot.. ...ini baru betul istilah bangsat tu digunakan untuk siapa dan kat mana bubuhnya... Kau pun temakan ke sham ngan tungkik dia ni... Tobatlah le sham... Jadi real kominis... Aku tau ko kejar umur ngan big spaky.. Mana yg sisa.. Sapu yerrrr... Kakakkkakkaka

panglimo potaseh berkata...

Abam Nuar ..itu Nalla sudah bagi bola tanggung. Nalla sudah ada senarai semua cukup. Ciss pantang anak Ceruk Tok Kunn dicabar ..ingat PD kawasan Keling?

Tanpa Nama berkata...

Dah kawan dengan Nallakurapan pulak.Ingat jumpa ular pukul Madeey dan Kurapan dulu.kah kah kah.