.

Khamis, 11 Oktober 2018

CERITA LIWAT





CERITA LIWAT 

SUDAH KELUAR

itu ayat klise anwar bro tt..dulu masa dlm umno pun anwar kipas tun dgn ayat yg sama..bile kena liwat terus jd reformasi..kalo dah tun pimpin jd pm, pasal apa nak buat langkah PD?buat pe ckp pasal wan azizah akan letak jawatan tpm..ini ayat2 minta nyawa dari penduduk PD..penduduk bukan terdesak dan lokman adam..kalo para menteri lain rasa tak mampu, sila letak jawatan..xyah nak harapkan anwar jd YB..
pasal apa terkinja2 disingapore canang sana sini nak jd pm..ini auta islam..cerita liwat sudah keluar, konsert suka dilangsungkan..wan azizah suda berkata diindon bhw agong nak dia jd perdana menteri namun wan azizah menolak..ckp2 wan azizah ni sebijik kisah mat dan minah songel ishma rais..bro..sapa yg dgr bunyi bisik sbenarnyta? on 
SATU PENGGAL DIPERLUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/10/18


-------------------

4 ulasan:

Enculez Vous berkata...

Gua raser ayat FULL PARDON cukup utk membuatkan usaha ko sia² TT. Gua xder hal dia nak bantai jubur sapa pun, jika dia mau dan suka sama suka. Baik dia tibai jubur Wan Azizah, lagi syiok diam², sapa pun x tau. Politik jubur taik ni, gua rasa mcm PAS tunggang agama jugak, tak kemana...

Org sumer tgh susah.. Nak memburit pun susah.. Kerja kurang.. Gaji mcm sial. Sembang pasal jubur taik ni, ngabihkan bogheh jo jang ooi.. Berlambak kat internet orang berjubur siap gangbang lagik..

Skrg org nak cari makan.. Nakkan kerja. Nakkan sumbat najib and the geng disumbat jel.. Nakkan Haji Hadi balik candat sotong.. Bukan cari lubang jubur nak jolok main. Yg suka, pigi ja Starhill sana..

NoManNoCry berkata...

...sudah2lah tu isham ooi, lu apa tau pasal reformasi, lu goyang teluq di eropah nun, dan pasal liwat ni dah masuk dekat 20 tahun, klu ada betul2 bukti, 'beyond reasonable doubt', kasi bawak keluar, kita bolih kenakan anwar kau2...ingat sodomi 1, anwar tak kena, tempat berlaku sodomi belum siap dibina, manakala sodomi 2 pula, doktor pusrawi yg mula2 cek sexfool kata 'no sodomi@liwat', TGNA pun tak percaya, so, lu ingat lebih 60% rakyat sokong anwar/mahathir/harapan 'bodoh, bangang belaka ke ???

DIDI KOTA BELUD berkata...

Didalam kelompok tukul sabit.. Mana ada agar agar... Ia harus kekarr.... Tegarrr dan bugarrr....kalau balut pemeggang sabit tukul ngan kain putih pun ia tetap kekar...tegarrr dan bugarrr.... Cuma perlu cari pahat dan lalang panjang.tuk di hammer dan cantas.. Kau punya pasallah ni tukul sabit merah dunia akhirat....tukul tiub tul... Kakakakakkaaka

Whiteeagle Brando berkata...

Kempen anti Anwar dah makin lajak... modal ayiak liok saja...! Tak laku pun tak rugi apa2.... janji ada yg syiok...! tumpang sama2 MERAPU...!