.

Khamis, 11 Oktober 2018

SAIFUL BOKHARI PEMBOHONG







DENGAR MINIT 1.46
SAIFOL BERBOHONG
NO ONE IS BEHIND ME
APAKAH INI  BERMAKNA 
SAIFOL TOP
KALAU SAIFOL  TOP
SAPA BOTTOM
SAJE TANYA 
JANGAN MARAH
KAH KAH KAH



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt aku nak buat tuduhan liar ni: Saifool ni ditaja oleh madey utk halang nuar rampas takhta.

ok ke macam ni tu? jgn tanya bukti kat aku tapi itu la rumusan yg aku boleh buat. ala sama macam kau tulis jugak tt, takdak bukti, main hentam jer ikut upah.

NoManNoCry berkata...

adohai isham, cari lah modal lain atau cari lah fakta2/bukti2 yg kuat, yg tak blh di sangkal, asyik 'hearsay', tanggapan saja, tak ke mana, jadi 'overkilled', lain lah klu lu level/taraf arwah TGNA...setidak2nya klu lu nak balun anwar, tak mahu anwar jadi PM, lu namakan lah siapa yg lu fikir layak, ungkit sana-sini tak akan tercapai hasrat/cita2 lu...lu, sebenarnya sangat rugi, penakut, tolak tuah, klu lu tawarkan diri jadi calon PH pru14, lu gerenti menang n dah jadi menteri, silap2 lu jadi menteri KMM, tempat YB Gobind atau timbalan Gobind. Dah jadi menteri barulah blh menyalak, baru org dengar...re. cerita liwat anwar, ikut fakta pengampunan, DAH TUTUP, pengampunan bukan sahaja HUKUMAN, malah meliputi segala tuduhan/charge sejak 1998, sodomi 1, n klu lah lu yakin sangat anwar kaki liwat, biarlah dia jawab dgn Tuhan, takde upaya kita dah !!!

Tanpa Nama berkata...

Cuma nak tanya mane perginye tande itam didahi mamat ni mcm tande org kuat sembahyang mase perbicaraan kes liwat dulu tak kan boleh hilang begitu saje.Boleh percaye ke dia ni

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mangsa nu... Mangsa penipuan diri sendiri. .Last defend ni.. Last defend sebelum gila total... Kakakakaaka... Hopellsssss

Nole berkata...

Dey badigol tolol samdol sekalian, sudah habis mlm jumaat yg terakhir sebelum mengundi. Tunggu punya tungu punya tunggu, video terbaru pun tarak jadi keluar kah? Sial lu org fitnah pak sheikh. Makanya, terpancut2 lah undian untuk dasai seperti mana padunya pancutan ku mlm tadi. Sial. Bangsat.

Tanpa Nama berkata...

Jangan percaya pada dia. Hanya permainan....You are a small fish in the ocean.