.

Khamis, 11 Oktober 2018

SAIFUL BOKHARI PEMBOHONG







DENGAR MINIT 1.46
SAIFOL BERBOHONG
NO ONE IS BEHIND ME
APAKAH INI  BERMAKNA 
SAIFOL TOP
KALAU SAIFOL  TOP
SAPA BOTTOM
SAJE TANYA 
JANGAN MARAH
KAH KAH KAH



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt aku nak buat tuduhan liar ni: Saifool ni ditaja oleh madey utk halang nuar rampas takhta.

ok ke macam ni tu? jgn tanya bukti kat aku tapi itu la rumusan yg aku boleh buat. ala sama macam kau tulis jugak tt, takdak bukti, main hentam jer ikut upah.

Tanpa Nama berkata...

Cuma nak tanya mane perginye tande itam didahi mamat ni mcm tande org kuat sembahyang mase perbicaraan kes liwat dulu tak kan boleh hilang begitu saje.Boleh percaye ke dia ni

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mangsa nu... Mangsa penipuan diri sendiri. .Last defend ni.. Last defend sebelum gila total... Kakakakaaka... Hopellsssss