.

Isnin, 12 November 2018

KEHEBATAN USTAZ MELAYU





USTAD HEBAT
BEPULUH TAHUN BERRIBU ARKEOLOJIS
MENGKAJI ASL USUL PIRAMID
SEMUA GAGAL
MUNCUL  PAK LEBAI INI
SEMUA JAAWAPAN DITEMUI

USTAD INI WAJIB MENDAPAT
HADIAH NOBEL
HADIAH DINAMAKAN
MAT LEBONG KAKI KELENTONG
BUAT MELAYU MULUT LOPONG



5 ulasan:

UNCLE RAMLI berkata...

Ustaz Melayu ngok berbicara bagaikan dia serba tahu meskipun dia tiada ilmu moden sains sosial melainkan mengguna ayat2 dari skriptur purba yg langsung tiada asas ilmiah. Wacananya ditujukan kpd audiens Melayu ngok juga. Maka wacana ustas ngok untuk Melayu ngok membikin suasana pertukaran pendapat menjadi bebal.

nizam bakar berkata...

kih kih kih..mmg ramai ostad spesis lagak tau semua!! yg peliknya siapa yg bg title ostad? ada cert ke mcm doktor? ini mesti sendiri bg title ostad...negara lain arab, india dll ada ostad ke?

Tanpa Nama berkata...

????????*****$$$$@$GY^YJJJO_++{::?????

Hakimi Abdul Jabar berkata...

First, wonder read by Tamrin!
http://tamrintunghafar.blogspot.com/2018/11/rakyat-tidak-bersalah.html

Secondly,

AN ASTUTE HUMANITARIAN & INTERNATIONAL LEGAL OBSERVATION : THE USELESSNESS OF ERSTWHILE MALAYSIAN MOSLEM POTENTATES & CLERICS IN ALLEVIATING VIOLENCE - PROTEST THAT GAVE THE ROHINGYAS SPECIAL PRIVILEGES! ETHNIC CLEANSING & REPATRIATION OF ROHINGYAS!

It was widely reported on 4th December 2016, useless Malaysian Moslem clerics & erstwhile potentates being politicians protested the ongoing violence against Rohingya. Following the release of a 20-page report to the Human Rights Council of its main findings on 27 August 2018, the Mission has now released its full report, unprecedented in its scope. The full report establishes the clear patterns of violations by the Myanmar military, known as the Tatmadaw, across the country, and the legal analysis on which the recommendations are based. The report sets out in extensive detail its findings on the extreme violence perpetrated against the Rohingya in Rakhine State since 25 August 2017 (a little over 6 months after the Malaysian Moslem protest), in what the Tatmadaw referred to as ‘clearance operations’.

It has been recently reported that the Rohingyan repatriation back to Myanmar is imminent.

https://www.hrw.org/news/2017/12/19/burma-methodical-massacre-rohingya-village

https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=23575&LangID=E

https://www.reuters.com/article/us-myanmar-rohingya/myanmar-prepares-for-first-rohingya-returnees-but-un-warns-against-rushing-idUSKCN1NG0R2

https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/12/04/najib-hadi-share-stage-to-protest-violence-against-rohingyas/

STEP OUT spg pulai PK. berkata...

Woi Sakai! Gwa bukan tak kenal dengan kerektor lu. Lu ni jenis perasan lebih. Kalau berbantah bantah sampai keluar urat tengkuk memang lu la orangnya. Kononya idea lu yang bernas. Soal agama pun lu nak menyampuk padahal lu tu bongok tak tahu apa apa. Lu rasa minda lu hebat tapi lu lupa pencipta minda lu tu lagi hebat! Ustaz tu tak pernah petik nama lu pun tapi cemburu lu kat dia tak ada kesudahan dan punca lu jelous kat dia hanya lu je yang tahu sebabnya. Lu jangan ingat orang yang dengar ceramah dia tu semua bodoh bodoh belaka dan akan terima bulat bulat apa yang dia katakan. Sedarlah, lu mewakili minda lama yang dah tak relevan dengan suasana semasa. Lu pun dah tua.. hati lu yang hitam itu takkan berubah maka semoga lu terus hanyut dengan kebodohan lu.... akhir kata. JANGAN PERASAN HEBAT. Kah kah kah. Tuuih!