.

Jumaat, 7 Disember 2018

SAHEH ATAU KARUT




SAHEH

ATAU KARUT
.... datang dari mana perkataan melayu ini?
perkataan melayu ini diambil dari perkataan
ayat al-quran
yang berbunyi.. ma la uuu aqk la...
ma la uu ... ma la uuu
ma la uu ini ditukar 
jadi perkataan melayu....






PERSOLAAN HAKIKI

ADAKAH USTAD INI CAKAP KARUT
ATAU
AL-QURAN AYAT KARUT
ATAU 
KEDUA DUA SEKALI KARUT

KALAU USTAD INI CAKAP KARUT
BERAPA BANYAK LAGI
PEKARA  KARUT MARUT
YANG KELUAR DARI MULUT
USTAZ JENIS INI

11 ulasan:

haron haron berkata...

Ini ostad
Ke
TAT

Meir Amit berkata...

khilaf ! ! !

..yg betol nye 'ma la u n'
malaun

kikkiikkkiii

Unknown berkata...

malayu ni nk habaq mai, asal dari perkataan marapu dana.. awat la ustaz ni dok merapu dana sgt. bila tgk utube anta, ana rsa mcm tgk maharaja lawak plk. ya betoi, mahalayu lawak

Che seman berkata...

Yang dengan hang sekali jadi karut tu apa pasai sham? Sekali dengaq dah tau ustaz ni mengarut. Hentam orang yang tak siuman menunjukkan hang pun sama xsiuman. Haih.aku tak kesian kt ustaz ni.. Aku jatuh kesian kt hang pulak sham oiii..

Nazrio Dond DoLLa berkata...

BersepakaT membina umnQ BN feudaL maLaysia LAMA yg memtaL probLem...sisih meLaikat 44 ...ateghhhh

Unknown berkata...

Oh ni ustaz mulut cam ciba.ucapan karut bila berdakwah tiada adab langsung jerit2 maki2 telinga pon sakit dengar pekik2 hasut2 org..tah cam mana leh jadi ustaz..keluaran pondok ulu kg mana tah.. memalukan sungguh..gi lajar etika berdakwah dulu.. gi la YouTube nama dia..

Tok Ki berkata...

Baru nak stat. ...

Tanpa Nama berkata...

aku paham je.

Tanpa Nama berkata...

oit..daripada kencing org melayu dan islam,lebih baik kumpul ramai2 dan berzikir cari hartakarun..takkan taktau zikir apa utk memnagil jin, kmudian suruh jin tunjukkan dimana jin2 ini sorok harta karun..bawah pokok rambutan kah, bawah rumah kah atu kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

bertahun2 nk jd profesor..beribu duit abis..nasib baik ada ustaz ni..penemuan yg miracle dan hebat..bukan saja ma la uu aq la..kalo disebut santai akan jdi malayu ukuk atas pokok mcm monyet..menurut pepatah lama melayu, ibarat kera dberi bunga..begitu la mala uquq atas pokok..bunyinya lebih, agahanya mnakutkan..tp jho low pun tak bole tangkap, tanah tudm pun tergadai.kes 1mdb skadar berpuas ati..uk uk punya melayu..elok juga orgmelayu guna bahasa melayu ori..cawan itu chawan..candi dikedah itu bole didirikan masjid..masjid lama dganti shoping complex patuk syariah..

Tanpa Nama berkata...

ayat quran ayat keberapa? surah apa? ust ni gila isim ke gila gila..saja tanya..ust ni turun icerd tak? agak2 dlm quran ada tulis pasal rasis pasal umat melayu dan wali melayu tak?mohon bantuan..