.

Selasa, 12 Februari 2019

CURI PUKUL TERUS BUNUH





CURI PUKUL 

TERUS BUNUH

salah tu bro..di indon,kalo pencuri saku itu ditangkap org ramai, maka pencuri saku itu akan dipukul setengah mati..apa sbnya?sbnya ialah bila pencuri saku itu diberikan kpd polis, polis akan mbebaskannya dan dia kan mencuri lagi..bebgitu juga dimalaysia? berapa ramai pencuri saku yg dihadapan dimahmakah? 
tiada satu pun..walaupun ada yg mati ketika dicuri..nape ini terjdi? sb undang2 curi saku ini tidak kuat dan menteri diparlimen tidak berckp apa2 mengenai ini..panjangkan waktu parlimen..apa? YB ph takda pengalaman diparlimen? laa..abam nuarkan ada utk kuatkan PH diparlimen..bukankah itu sb musabab langkah PD??hanya menteri wilayah dan sabu je yg tahu.. on
LANUN BUGIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/19

Bor




--------------

1 ulasan:

Volt berkata...

buto lah tukartiub..kau memang memilih kalau nak bagi al-Fatihah..kau lupa 3 hari lepas di Terengganu ada seorang meninggal mati lemas pasal nak tolong 5 orang daripada lemas? Satu al-Fatihah pun tak ada.Itu wira sejati.Pasal dia mati kat Terengganu kau menafikan kewiraannya?.Blog kau ni dah sama taraf dengan Utusex lepas menang Pru.Anak ikanlah,lubang jubolah.Butolah lu