.

Khamis, 14 Februari 2019

JEMPUT BERSAMA PESTA DEMOKRASI









JEMPUTAN

PUBLIKA
UNTUK 
PEMBACA TUKAR TIUB
PESTA DEMOKRASI
DI PUBLIKA

BERMULA 
PAMIRAN SENI
KERJA SENI DARI DALAM
DAN
LUAR BEGARA
SELASA  13  FEBUARI 2019
HINGGA 17 FEBUARI 2019
JAM 10 PAGI HINGGA 8 MALAM
DI BLACK BOX

PEMBUKAAN RESMI
SABTU
JAM  10 PAGI 16 FEBUARI 2019

UCAPAN ALUAN 
MB BESAR SELANGOR

RAKAMAN UCAPAN
PROF. NOAM CHOMSKY

UCAPTAMA PERDANA MENTERI
  TUN  DR MAHATIR

UCAPAN ALUAN
MENTERI PERTHANAN
MAT SABU

SEMUA PEMBACA TUKAR TIUB
SEMUA PEMBENCI TUKAR TIUB
SEMUA PENENETANG TUR TIUB
DIJEMPUT DATANG

DIBUKA PERCUMA 
KEPADA SESIAPA SAJA
YANG INGIN DATANG

PESTA GAGALIST   14  FEBUARI 

SETIAP  MALAM 
15 - 16  DAN 17 FEBUARI
ADA KONSERT
ADA BAND
ADA KUGIRAN
ADA PERTUNJUKAN SENI
ADA SAJAK

DAN
MALAM AKHIR
ADA JOGET LAMBAK 
TRADISI  KITA SEMUA

MARI BERJOGET




 


 


 
 


---------------------

3 ulasan:

Li'l Abner berkata...

Ini pesta org yp up punya, berfikiran luar kebiasaan. Kalu lu ingat pubickar tu bengkel kreta, choam nomsky tu pengarah filem, yam seng tu sayur lobak campur taughe dan tak tahu nak gelak bila dorang balun ugama islam, quran dan nabi2 toksah lah lu pegi. Lu nanti ternganga tak paham sastra mrk ini. Tinggi ngat klas mamat2 ni. Lebih baiklah lu tolong bini lu sidai kain atau anta anak balik asrama. 16 feb ini hari sejarah baru, dapat dengar tape choam nomsky bro.

Tanpa Nama berkata...

Mungkin di Bandung..
Kawang aku tanya kata mana the Square Publika ni,tengok iklan dia tu mungkin Kat Candi di Bandung, Indon..atau sebelah kuil Sri Mariaman...takde alamat..Tak payah susahkan diri nk cari..maknanya utk org tertentu jee...
on Jemput Ke Pesta Demokrasi.

Tanpa Nama berkata...

kongkek kongkek ada ?