.

Jumaat, 15 Februari 2019

PUBLIKA PAGI ESO











PUBLIKA

PAGI

ESOK

ESOK PAGI JAM 10
DI PUBLIKA
PESTA DEMOKRASI

PAMIRAN SENI
TAYANGAN FILEM
SEMINAR
JUAL BELI PRODUK NGO
DAN
MUSIK KONSERT JOGET

PM MAHATHIR AKAN LANCAR
MB  SELANGOR UCAP SELAMAT
MAT SABU MENTERI PERTAHAN
AKAN BERUCAP

NOAM CHOMSKY
AKAN BERI PADANGAN

DAN DAN DAN
KAZAH KAZAH KAZAK
AND AND AND
RAMAI LAGI





------------------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yeee atok ada...ni mcm ceramah politik la jadinya kan TT..mesti ramai kaki jilat...hehehheh..syg atok ketat ketat..

Tanpa Nama berkata...

nampak gaya tt dah tak peduli tentang nuar berahi... maka dengan ini diucapkan tahniah

Tanpa Nama berkata...

Menunggu kerajaan PH hancur apabila bergaduh sesama sendiri..lepas tu kita tengok apa isam nak buat...rafizi nak buat...ronnie liu nak buat...anak kapal singh nak menyalak..
Apa malu bosku....padan muka kamu...sudah pegang kuasa tapi buat kerja sia-sia...

Tanpa Nama berkata...

Domekrasibtaik kucing...ICERT pn TM kasi sangkut...nampak tak kene kencing

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan adalah genre romantisme.ia ditunjuk dalam epik cinta Rama Dan sita,Rumi dan Juli.menafikan cinta dalam berjuang adalah cibai,seperti pa chu chemg belakang pokok pisang takut diketahui abahnya.

abu berkata...

Tapi mamagamo sudah kembali , bukan cekik tapi cekak... silakan ke lokap agar aman . geng three stooges dah keluar jam darah hidung lepas tu ada tarian panggong ... masokkan semua jaga keamanan semenyih .. tunggu boss ku lambat sangat .. bagi 93 ganas sikit ..

abu berkata...

geng totok bila nak bangun ... jangan tunggu sampai tak ada nafas .. kasi clear three stooges dengan king trolley ..

Tanpa Nama berkata...

TT kata kalau PH menang... Nak tukar jalur temberang dan lagu memola moon... Sampai hari ni abuk pun tarak... Yg sebonar... TT pun temberang jugak...

Hakimi Abdul Jabar berkata...

Bang Sham dah dekat wei! Ingat tak posting Bang Sham dulu-dulu pasal Tuya & Scorpene? Time to BBQ!


Kredibiliti Mat Sabu Memang Utuh!
‘Altantuya’s name appeared many times in aftersales contract’

http://www.theedgemarkets.com/article/altantuyas-name-appeared-many-times-aftersales-contract

https://www.malaysiakini.com/news/426159