.

Isnin, 11 Februari 2019

SUKA SLIM TAPI KAHWIN BADAK








SLIM
SELERA NAJIB TAPI
MENGAPA KAWIN  YANG GEMOK 
Ada sesiapa boleh beritahu 
macam mana Najib 
boleh terpikat 
dan kahwin dengan Rosmah??? 
on MEMANG TAK LOJIK
Publish | Delete | Spam
hamim
at 4:26 PM

Ada


--------------------

6 ulasan:

Unknown berkata...

Lu pun satu rosmah masa muda lu tak tengok ke? Berapa punye cun dh tua baru membadak sb dpt hidup dgn najib hati banyak senang.

Tanpa Nama berkata...

Boring la cite najib je...bukan power pn ..da kalah da bro TT ...yg memerintah sekarang on mcm haramjadah lagi kelaut ada la...lu tak balun ke TT...ke lu jilat kuat...

panglimo potaseh berkata...

Ajal dan jodoh jgn dipersendekan ..sejak dalam perot ibunye Puti Rhino dan di tulis jodoh nye. Mula2 di tulis Lajib ..bukan ..Bajib pon bukan ..Bossku bukan ..maka ditelek oleh nujum Kerala ..namanye start dgn N ..aaapa, ..N ..aaapa, ..N

Tanpa Nama berkata...

Bosan lah cite pasal Najib.. ulangan yang memboringkan. Najib dah turun. sekarang mari guna jalanraya minta pendidikan percuma..Tol percuma...kos kesihatan percuma...AES possible AWAS dimansuhkann..hahaha....baru cool..ikut peredarn zaman...sekarang sudah 2019 lah isham.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... ko tak kan tak tengok rosmah zaman dulu... selim melim... cun melecun.. tapi time tu miskin bro.. tak pandai rembat lagi.. belum tau apa tu klepetokrasi.

kah kah kah

Enculez Vous berkata...

Pompuan slim utk stok syok dan suka² ja. Yg gumuk lagi hotok lagi bacin, xder ramai yg tahu rahsia berbini gumuk lagi hotok.

Meh nak royak. Bau hotok lagi bacin tu, xdak dekat wanita slim.