.

Jumaat, 15 Mac 2019

LAGI AUTA KELING







AUTA
SATU LAGI

RIWAYAT 

AUTA KELING


Balu CEO Cradle tidak ditahan di bilik gelap, kata Jabatan Penjara

KUALA LUMPUR: Jabatan Penjara Malaysia menafikan Samirah Muzaffar, iaitu balu ketua pegawai eksekutif Cradle Fund Sdn Bhd Nazrin Hassan ditahan dalam bilik asingan gelap seperti didakwa peguamnya Muhammad Shafee Abdullah.

Pengarah dasar kepenjaraan jabatan itu Nordin Muhamad berkata, Samirah tidak ditahan di bilik gelap sebaliknya ditempatkan berseorangan di bilik asingan bersebelahan bilik pegawai bertugas Penjara Wanita Kajang.


TOK NENEK

MOYANG 

BANI MELAYU

BIJAK ILMU

MEREKA TAHU

 APA ITU

AUTA KELING



-----------------

3 ulasan:

DatoPidi berkata...

Dulu sebelum PRU 13
Pundek pundek pundek

Lepas PRU 13
Rebranding My pundek pundek pundek

Nota-
Dulu dia salahkan semua orang mcm jilakeee
Bila rebranding baru dia salahkan diri sendiri yg bikin pundek

Tanpa Nama berkata...

Ciss nama loyar keling ni lagi yg naik. Patutnya anjing tu gigit jer tengkuk dia. err.. Tt nama muzaffar tu ada kena mengena dgn chandra muzaffar ke? Tanya jer.. sebab aku tengok hidung samirah dan chandra tu mcm sama jer.

Tanpa Nama berkata...

Dah biasa duduk dlm bilik yg lampu dia 10 bijik. Sekali tu masuk jel dlm bilik sebijik lampu mana tak gelap dol.... Nasib baik dia tak bising bilik jel dia tak ada ekon. Nak bilik terang suruh la bapak dia buat jel sendrik.