.

Isnin, 25 Mac 2019

OOOPS .. TERGOLWK DOG







OOPS...
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

Putrajaya jangan khianat, kata Sultan Johor

SULTAN Ibrahim Sultan Iskandar dalam titah ucapan sempena hari keputeraan mengingatkan Putrajaya mengenai kontrak sosial yang dipersetujui semasa pembentukan negara di mana hak Melayu dan kuasa Raja-Raja Melayu tidak boleh dikurangkan.

“Keistimewaan sudah termaktub di dalam undang-undang dan mereka bertanggungjawab melindungi Islam dan orang Melayu.

“Sesiapa yang menyentuh kuasa-kuasa yang diberikan kepada Raja-Raja Melayu bukan sahaja melanggar undang-undang tetapi juga pengkhianat,” titahnya.



TERGOLEK DOG

KAH KAH KAH


-----------------------

2 ulasan:

Smart Pomen berkata...

Korang ni asik kutuk nurul je kan. Ntah2 korang try dia tak layan. Tu yang marah, kalau korang taknak sudah. Aku nak. Tapi dia je taknak kat aku....

Unknown berkata...

Mana ada kontrak sosial..tak ada.. Kontrak sosial satu mitos ciptaan Abdullah Ahmad . Dan kontrak sosial ditelan bulat bulat oleh orang malas membaca