.

Selasa, 19 Mac 2019

TERAJANG NAJIB SELAMATKAN NEGARA







TERAJANG NAJIB

SELAMATKAN 

NEGARA





6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak cukup terajang ke TT..najib umno da kalah..move on la..buat keje tu

Tanpa Nama berkata...

TT dapat dedak kutuk najib ke...kesian..takde modal...isam kote sendiri je la TT

Tanpa Nama berkata...

Oi pala buto la tt, kami dah bantu madey terajang najib dari takhta pm. Apasal madey biar najib mundar mandir buat troll? Susah sangat ke nak humban dia dlm jel? Atau madey dah ada deal dgn najib? Butoh laa, buat penat jer undi ph.

Tanpa Nama berkata...

Bila nak sumbat najib dlm jel? Bila nak tangkap jolo? Bodo sangat ke PH ni? Kalau tak reti tangkap org jahat, baik pegi mampus.

Tanpa Nama berkata...

Pantat kau la tt, sembang lebat. Madey dah kencing kita semua. Saja jer dia biar najib bebas kulu kilir. Lancau laa. Tak abis2 dgn terajang najib. Baik kau pegi terajang madey dan mat sembab daging penuh melilit di muka tu sebab lembab nak sumbat najib masuk jel. Phuiii. Lepas kau terajang mat sembab dan madey, kau suruh ezi dan taktak terajang kau pulak sampai mampus.

hamim berkata...

Sebahagian rakyat Malaysia telah membuat keputusan menumbangkan BEE END untuk menyelamatkan negara pada 09052018, ALHAMDULILLAH BEE END dah tertiarap tapi.....X PEEYEM serta suku sakatnya yang sama terlibat masih bebas, masih lagi boleh mengeluarkan kata kata yang beracun dan berbisa, jika benar mereka terlibat tidak menjalankan amanah, menyalahgunakan kuasa, kelepet duit rakyat dan negara, mementingkan diri sendiri dan menyusahkan hidup rakyat, BUKTIKAN DAN HUKUM mengikut apa yang sepatutnya, kembalikan hak rakyat rampas segala harta yang mereka perolehi secara tidak jujur, rampas segala duit rakyat yang mereka kelepet dan disimpan, disorok dimana jua, HUKUM biar mereka MEREPUT dalam penjara supaya mereka tidak dapat menggunakan harta dan duit yang mereka kelepet walau satu sen pun