.

Sabtu, 20 April 2019

SELAMAT BERENJOY







ENJOY DE MENJOY
Besnya dapat enjoy 4 day weekend! 
Inilah manfaat aku dok kat negara KRISTIAN AGAMA RASMI 
on 
JUMAAT KUDUS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/20/19

N



-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila kerajaan bagi cuti good friday utk penganut kristian meloncat2 org islam tanah melayu marah. Itu hak dia utk beragama. Tak pernah pulak aku dengar arwah nik aziz dan mb kelantan sekarang sibuk nak robohkan patung buddha terbesar di malaysia yg tegap kat kelantan tu. Itu hak diorang nak beragama. Nabi saw pun suruh hormat hak beragama. Sambutan utk dewa zeus tak pernah pun diberi cuti, penganut zeus mcm tt tak pernah pun bising2. Penganut zeus dan pagan mmg cool. Bravo. Cuma tt ni pun nakal kadang2 sebab suka hina penganut islam.