.

Khamis, 16 Mei 2019

APA PERLU SEMBAH APA APA








APA PERLU 

SEMPAH APA APA
engko ni percaya tak peristiwa israk mikraj tu . Kalau tak percaya boleh
 sembah dalam tokong dan gereja. 
on 
BANYAK KESAH MERAPU
Publish | Delete | Spam
abu
at 5:30 PM

Ca




--------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

laaa ada lagi ke malaun yg tanya agama anutan tt?? tt ni keturunan sakai dia ni lebih kurang pagan sembah batu kayu dan datuk nenek atau lebih tepat dia ni agnostik, dia tak percaya pada structured religion. dia sembah segala jenis tuhan kecuali islam, sebab dia percaya yg islam ni hasil rekaan muhammad saw. adoii tak payah tanya laa pasal israk mikraj kat dia. ada lagi ke pembaca yg bodoh nak tanya soklan mcm ni?

pemikiran tt ni senang jer nak baca, dia tolak agama bawaan muhammad saw dan kedua dia tolak idea anwar jadi PM. lain2 semua ok, kalau kau nak lagi ok kau pujian laa peranan dia dlm kemenangan PH dlm pru14. gerenti semua ok. kahkahkah oit! nama hishamudin rais ni bukan semestinya dia agama islam. apa punya baghal laa kalau anggap nama tu semestinya org islam.

Tanpa Nama berkata...

Ini metafora ler... utk menerang kan apa itu erti entot dalam islam

panglimo potaseh berkata...

Nyebut pasal israk mikraj ..gwa teringat lagu across the universe oleh aruah John Lennon ..ado posamoan ko TaT.

Tanpa Nama berkata...

Yg merapu tu lu TT..liberal..ke lu da kapir

Tanpa Nama berkata...

Hasil didikn pak aji... Dulu mengapir, skang paksa org jd kapir... TT state your position... Jgn ejek lg la... Bende entot2 nie diam2 sudey... Kucing je main bising2 nie...

Tanpa Nama berkata...

sapa tak percaya israk mikray bermakna dia juga percaya najib itu suci muci buah koci..dlm islam byk perkataan tidak mustahil..walaupun perbuatan nabi itu sambungan dari tradisi kuno arab, namun disbkan nabi yg buat maka ia dikatakan sunnah..ada satu hanif yg menolak kepercayaan kekuasaan berhala namun disbkan dia org yg tiada apa2 tiada pangkat malah tidak mgugat ekonomi penguasa mekah maka majoriti penguasa mebiarkannya..bila nabi yg membawa pemikiran yg sama maka nabi dianggap musuh malah dibenci juga keluarga ali sb mempertahankan nabi..hingga kini keluarga ali dihina dibunuh malah keluarga ali dan fatimah hanya mejadi minuman kuat seks je..maklumnya diakhiratnya muslim yg terbaik perlu merebut bidadari yg 73org..emmm..dgr cite..waktu nabi kecil, nabi juga memberi mknan kpd berhala2 tersebut..bulan posa ni malaikat dan roh turun ke bumi..barangkali roh adam juga turun menemui kita atau roh anak adam yg membunuh saudara nya turun melawat najib dan mufti2..