.

Khamis, 16 Mei 2019

PECAH DARA






PECAH DARA
SIBUK SIANG MALAM
MEMECAH DARA BIDADARI
PECAH KETAT BALIK

SATU ARI BOLEH ENTOT 
100 BIDADARI
WOW!

BADIDARI 
TAK PELOH
TAK BERDAKI

ADA AIR BURET TAK
SAJE TANYA JANGAN MARAH
KETAT SANGAT
TAKUT TAK MASUK
-- ============

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Entot tumbuh dara balik ..entot tumbuh dara balik ..bila tumbuh dara kira gadis suci ..solihah ..yang taksub pada dara adalah kaum Arab, Melayu, Keling ..dan mereka islam ..pompuan nak buek bini kono daro ..

Tanpa Nama berkata...

Rasanya kecil dulu sejarahnya nabi suruh umatnya jadi baik,tolong orang miskin,sedekah,belajar kitab dan ilmu dunia supaya boleh tolong makmurkan dunia.tak tahulah kalau aku dan ustat ni bernabi lain lain

Tanpa Nama berkata...

lain macam jer kau labon kisah pecah dara. dah nak kawin ke tt? oopps lupa.. kau gagalis tegar. kat syurga nanti bidadari pun taknak kat kau! kahkahkah

Asrul Sani berkata...

Apa....segala amal ibadat yang dilakukan di atas dunia ini hanya dengan tujuan untuk berseronok dengan pesta sex di syurga sajakah. ...? Apalah kerjanya ustad-ostad ini membonzaikan pemikiran umat Islam sehingga menjadikan mereka hamba burit...Astaga... malu la sikit...

Tanpa Nama berkata...

laa..berdekah2 kata lombok tu tempat wali..walhal yg bercite karut itu sang ust..mana la lombok tak ditimpa bala..oh ya..kita selalu refer ulama indonesia, dari wali 9 sampai hamka..namun indonesia tidak pula refer kitab nik aziz, haji sotong hadi atau agen cia mahupun air mani terbuang..hebat2..hebat..sang pesantren hanya suka cerita syurga nafsu..kalo xda bidadari maka islam taknak tunduk ke? saja tanya..