Isnin, 16 September 2019

BUKAN USTAD TAPI RETARD






BUKAN

USTARD

TAPI

RETARD


Nur Amalina Che Bakri

Selepas menamatkan pengajian di University of Edinburgh pada Julai 2013, beliau telah melanjutkan pengajian dalam Masters of Philosophy (MPhil) in Translational Medicine and Therapeutics (TMAT) di University of Cambridge dan menjalani latihan sebagai doktor junior di Hospital Universiti Cambridge selama 2 tahun sebelum memulakan latihan sebagai seorang doktor pakar bedah kelak. Beliau juga memaklumkan bahawa beliau memerlukan sekurang-kurangnya 6-7 tahun untuk menjadi seorang doktor pakar bedah dalam bidang kanser payudara dan onkoplastik. Nur Amalina telah menamatkan pengajian Ijazah Sarjana Kelas Pertama pada pertengahan 2015.

Seterusnya, beliau telah meneruskan pengajian di Imperial College London pada Ogos 2015 untuk menjadi seorang doktor pakar bedah dan felo akademik klinikal di bawah naungan NHS Healthcare Trust. Beliau terlibat dalam pengkhususan payudara, plastik dan pembedahan awam dan telah berkhidmat di Hospital St Mary, Hospital Chelsea & Westminster dan Hospital Charing Cross.


---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ustad penipu ni membodohkan alam melayu boleh la... Pergi la ceramah pada pentas itenasonal tengok boleh pergi tak. Dapat senyuman sinis ada lah.. Kikiki