Isnin, 9 Disember 2019

WAJIB SAMAN








BUDAK NI

BUAT FITNAH

PADA PEMIMPIN 

ISLAM

BERNAMA

ANWAR IBRAHIM 

Bekas staf Anwar dipanggil ke Bukit Aman hari ini


POLIS akan memanggil Muhammad Yusoff Rawther esok susulan dakwaan dirinya dicabul Presiden PKR Anwar Ibrahim.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Pendakwaan dan Undang-undang D5 Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, SAC Mior Faridalathrash Wahid berkata Muhammad Yusoff dipanggil untuk memberi keterangan susulan laporannya semalam serta akuan bersumpah (SD) yang mendakwa dia dicabul oleh bekas majikannya itu.

“Unit Siasatan Jenayah Terkelas Bukit Aman akan mengambil keterangan Muhammad Yusoff pada 1 tengah hari esok…peguamnya sudah dimaklumkan mengenai perkara ini, ” katanya ketika dihubungi Bernama. 

Semalam,  media melaporkan Muhammad Yusoff  yang juga bekas pegawai penyelidik kepada Anwar hadir membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul supaya polis menyiasat dakwaannya sekali gus membolehkan tindakan undang-undang diambil terhadap Anwar.

Laporan itu menyebut, Muhammad Yusoff bimbang dengan keselamatan dirinya yang diancam pihak tertentu.

Rabu lepas, Muhammad Yusoff membuat perakuan bersumpah mendakwa dicabul presiden PKR 2 Okt tahun lepas, bagaimanapun, perkara itu dinafikan Anwar yang mendakwa sedang berkempen pada Pilihan Raya Kecil Port Dickson pada tarikh itu. – Bernama, 8 Disember, 2019.



ANWAR

WAJIB SAMAN 

BUDAK JAHAT INI

KALAU TAK SAMAN

SAH TUDUHAN

BAHAWA

ANWAR

CUBA ROGOL

BUDAK JAHAT INI
KAH KAH KAH


------

1 ulasan:

Tanah Melayu Dulu berkata...

plot utk gagalkan anwar pm8 sdg berjalan terus..bau kari saiful jgk yg lekat..