Sabtu, 18 Januari 2020

TERUS MENUNGGU







GUAN ENG

MAT SABU

SEMUA CAKAP

MADEY 

TERUSKAN LAGI

INI AZMIN

KEPALA KE2 PKR

PULAK CAKAP

PEKARA SAMA 

Bukan masanya bincang soal peralihan kuasa PM, kata Azmin


TIMBALAN Presiden PKR Mohamed Azmin Ali berkata sekarang bukan masanya untuk membincangkan soal transisi atau peralihan kuasa perdana menteri, sebaliknya semua pemimpin Pakatan Harapan (PH) harus memberi fokus kepada usaha membangunkan negara demi kesejahteraan rakyat.

Mohamed Azmin yang juga Menteri Hal Ehwal Ekonomi berkata jemaah menteri dan pemimpin PH lain perlu memberi sokongan penuh kepada kepimpinan Dr Mahathir Mohamad untuk menerajui negara, tambahan pula 2020 adalah tahun sangat penting buat Malaysia kerana akan menjadi tuan rumah sidang kemuncak pemimpin Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (APEC) yang dijadual akhir tahun ini.

“Ini sangat penting bagi kita. Kita perlu memberi kebebasan kepada Tun Dr Mahathir untuk memimpin dan mentadbir kerajaan Persekutuan.

“Sekarang bukan masa yang sesuai (untuk membincangkan mengenai peralihan) ... kini masanya bagi kita berbincang dan bekerja sebagai satu pasukan secara kolektif untuk memastikan Malaysia dapat mempamerkan semasa mesyuarat APEC bahawa kita (sebuah negara yang) bersaing dan kita mampu bersaing di pentas global,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas menghadiri Majlis Kupi-Kupi Bersama Menteri Hal Ehwal Ekonomi di Kampung Pimping, Membakut di Kimanis, hari ini.

Turut hadir Ahli Dewan Undangan Negeri Membakut Mohd Arifin Mohd Arif.

Sebelum ini, media melaporkan mengenai cadangan beberapa Ahli Parlimen PKR agar peralihan kuasa perdana menteri dibuat pada Mei tahun ini.

Mengulas lanjut, Mohamed Azmin berkata kerajaan pada hari ini menggalas tugas dan tanggungjawab besar bagi memastikan semua pelan pembangunan yang dirancang di semua peringkat dapat dilaksana untuk manfaat rakyat.

Selain itu, beliau berkata kestabilan politik dan pentadbiran negara juga penting dalam usaha meyakinkan pelabur.



LEPAS NI

APEK PKR

AKAN BERWIRID

AKAN BERATIP

KAH KAH KAH

ATAU LEPAS NI

AMK AKAN

TURUN DEMO

UNDUR 

MADEY UNDUR

KAH KAH KAH

BUKANKAH ABAM

RAMAI PENYOKOG

BAWALAH

100 RIBU RAKYAT

TURUN BERDEMO

KAH KAH KAH
PUKRAK MUKRAK



----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penyokong Abam amat ramai. Tapi kat Julau. Penduduk sana 35,000. Ahli PKR 15,000. Tempat tu markas Abam. Tunggu bulan 5, dia orang berarak ramai-ramai diPutrajaya.

hamim berkata...

TT, perasan tak berapa ramai yang membaca blog TT yang separuh sewel ni semasa memberi komen menyokong abam jadi PM dan berapa ramai yang tak mau atau tak suka abam jadi PM, Azam paling kuat menyokong abam jadi PM melalui komen komen dia di blog ni dan orang yang bernama Azam juga yang kuat mahu abam jadi PM dalam komen komen dia diMalaysiakini

Tanpa Nama berkata...

Guan eng kes terowong
Mat sabu anak isap dadah
Jemin kes semburit
Rais yatim kes rogol amah

Kehkehkeh semua yg kena pau dgn madey dah berwirid; guan eng, mat sabu, rais yatim dan jemin semburit. Tunggu lebai pas yg baru dapat angpaw dari madey pulak berwirid. Kahkahkah jgn terkejut kalau tiba tiba nazri aziz beli insuran nyawa kahkahkah

zaiakmal berkata...

Ihsan boleh sertai BERSATU. Ihsan boleh minta ehsan dr PM7 supaya ayah Ihsan boleh jd PM8 atau Ihsan sndr tawarkn diri jd PM.