Khamis, 9 April 2020

LANGKAH MADEY









LANGKAH MADEY

Langkah madey aritu paling epik blom pernah berlaku dalam sejarah.. Madey sebagai bekas piem kemudian jadi piem balik pastu boleh tentukan sape yang akan jadi kerajaan,dia secara solo jadi kingmaker.. Kalau la masa tu takde manusia bernama muidin dah tentu sampai arini semua MP semua parti politik duk merayu madey ibarat pondan cokit merayu nak isap konek jantan.. Madey kayaknya macam presiden negara republik.. 
Semua terkejut beruk masing² nak try nak bagi lepas takuk masing².. Hurmm.. Kalau la takde muidin dah tentu madey arini tengah duk tersengih sorang²... Gila ape kami yang kat kampong ni memang mati² ingat setting madey ni bawah kawalan.. Madey yang tak terkalahkan akhirnya ter crettt dek oram kanam sendiri.. Takpelaa atokk.. Dah lebih dari cukop dah tu.. Dah takde dah nk cari oram macam atokk.. 
on 
SETIAP 
MINGGU DISINI
Publish | Delete | Spam
Mat Despatch
on 08/04/20

Lu

2 ulasan:

Awanama berkata...

Udah-udah lah tu Atok....REHATlah...

Awanama berkata...

Itu lu punya andaiyannn tok madey terkalah dek org kanannyaa..

Kalau guwa cakap itu memang dia punya setting tarak mau toksyeikh yg naik piem amiciamm brok? Kahkahkah